Rinox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei! Lenge siden jeg har stilt et spørsmål i denne forumkategorien så nå er det jammen på tide. Akkurat nå lurer jeg på hvordan jeg få en sidebar til å bli slik at når man scroller siden så forblir sidebaren helt lik. Altså ligger sidebaren på en måte oppå resten av designet som du scroller. Så hvis jeg da har fem linjer tekst i sidebaren, og tusner av linjer tekst blant innholdet så forsvinner ikke menyen ut av synet uansett hva. Litt vanskelig å forklare, men jeg håper noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det du er ute etter er vel kanskje iframe. w3school Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hmm.. Tror ikke det er akkurat det jeg er ute etter... Jeg vil altså at menyen skal være en kolonne på siden som med 100% høyde som står helt stille når du scroller. Skjønner ikke hvordan jeg kan gjøre detmed iframes Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 ahh, beklager. Vis du har en div som heter meny kan du skrive i css: .meny{ position:fixed; } Da vil den diven være på en fast posisjon hele tiden. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Takk, det funket Bare et lite problem som oppstod, nemlig at sidebaren blant annet byttet side... Men det skal jeg nok klare å fikse selv. Tusen takk Forresten... Slik det er nå har jeg ikke kolonnen i helt full størrelse. Den ligger under en header, men er det mulig å gjøre slik at når jeg scroller nedover så forsvinner headeren og da blir kolonnen i helt full størrelse... Synes det virker ganske usannsynlig selv, så er ike så sikker på om det vil funke.. Endret 14. desember 2008 av Rinox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå