Gå til innhold

Guitar Hero World Tour: Gitaren funker ikke skikkelig!

Galexon

Anbefalte innlegg

Skikkelig frustrert! Fikk Guitar Hero World Tour til bursdagen, og den var 10. desember! Første dagen fungerte gitaren helt fint, men dagen etter begynte den å tulle. Nå vil den plutselig sjeldent reagere når jeg skal treffe "toner", og noen ganger reagerer den ikke selv om jeg trykker knappen helt inn. Den "slipper" også på tonene, inne i en lang "riff". Batterinivået på kontrollen er fullt, og batteriene er de som sto i når jeg fikk den. Xboxen står uten hindringer mot kontrollen, og jeg har forsikret meg om at ingenting annet slår inn på signalet og forstyrrer.

Ingen andre løsninger enn å få den byttet? Det skal jo ikke være slik!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du spørre han/hun som kjøpte GH:World Tour hvor har/hun kjøpe denne pakken ifra (ellers spørre om kvittening til å vise hvor har de kjøpt denne spillet..)

Etter det tar en tur til den butikken å spørre (ikke klager) og finner løsingen/ bytting... Jeg tror fleste butikkene har nok mulighet å bytte hvis du har med deg kvittingen... :)

Lenke til kommentar
Da får jeg gjøre det da :p Men kan de nekte meg å bytte når klistremerkene er brukt? De må jo forvente at folk faktisk bruker klistermerkene, og fobrukere venter ikke akkurat med å klistre dem på "i tilfelle gitaren er ødelagt".

Tviler sterkt på at d dhar noe å si, ingen som sjekket va som var i esken jeg leverte inn... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...