Galexon Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skikkelig frustrert! Fikk Guitar Hero World Tour til bursdagen, og den var 10. desember! Første dagen fungerte gitaren helt fint, men dagen etter begynte den å tulle. Nå vil den plutselig sjeldent reagere når jeg skal treffe "toner", og noen ganger reagerer den ikke selv om jeg trykker knappen helt inn. Den "slipper" også på tonene, inne i en lang "riff". Batterinivået på kontrollen er fullt, og batteriene er de som sto i når jeg fikk den. Xboxen står uten hindringer mot kontrollen, og jeg har forsikret meg om at ingenting annet slår inn på signalet og forstyrrer. Ingen andre løsninger enn å få den byttet? Det skal jo ikke være slik! Lenke til kommentar
IceQueen24 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis du spørre han/hun som kjøpte GH:World Tour hvor har/hun kjøpe denne pakken ifra (ellers spørre om kvittening til å vise hvor har de kjøpt denne spillet..) Etter det tar en tur til den butikken å spørre (ikke klager) og finner løsingen/ bytting... Jeg tror fleste butikkene har nok mulighet å bytte hvis du har med deg kvittingen... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du kan ta det på reklamasjon i butikk. Gitaren min bror fikk med på world tour kjøpet sitt strummer avogtil helt uten videre, fikset med litt el-spray(eller hva det heter). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er utrolig mange som plages med dårlig gitar eller trommesett. En eller to trommer har også for vane å kutte ut fullstendig for de fleste, virker det som. Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hadde samme problem med gitaren min som fulgte med ghwt bundle. Tok med gitaren og kvittering og fikk byttet uten problem hos Gamestop! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Da får jeg gjøre det da Men kan de nekte meg å bytte når klistremerkene er brukt? De må jo forvente at folk faktisk bruker klistermerkene, og fobrukere venter ikke akkurat med å klistre dem på "i tilfelle gitaren er ødelagt". Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da får jeg gjøre det da Men kan de nekte meg å bytte når klistremerkene er brukt? De må jo forvente at folk faktisk bruker klistermerkene, og fobrukere venter ikke akkurat med å klistre dem på "i tilfelle gitaren er ødelagt". Tviler sterkt på at d dhar noe å si, ingen som sjekket va som var i esken jeg leverte inn... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå