Gå til innhold

Hva er det kuleste monsteret/fienden i et spill??

Anbefalte innlegg

Kerafyrm, aka The Sleeper i EverQuest. En enorm, gjennomsiktig drage som ingen har greid å drepe enda. Det sies at hvis spillere greier å drepe den, vil hele verden falle. Spillere har greid å vekke den ved å gå inn der den sover, og da reiser den ut og slipper løs sin ondskap i deler av den massive online-verdenen.

Høres ubeskrivelig fett ut! :D Skulle gjerne sett den. Skjermbilde, anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"The Transcendent One" i Planescape: Torment står vel i særklasse her. Ble også temmeleg friket ut av Shodan i System Shock 2 (har ikke spillt eneren).

Ellers husker jeg at Tavion ga meg et helvete i JK2... selv om det nok først og fremst skyldes mine manglende ferdigheter med lightsaberen. :lol:

Lenke til kommentar

husker når du møter de bombe fålka i sm1 får første gang...

komentaren til sam: AAAAAAHHHH to you to!!

men dem jeg har homret mest av må være mimerne i nolf2

for ikke å snakke om skotten i nolf2 da, han Armstrong.

den j3vlikste må være siste bossen i Q3 på nightmere.

Lenke til kommentar
Kerafyrm, aka The Sleeper i EverQuest. En enorm, gjennomsiktig drage som ingen har greid å drepe enda. Det sies at hvis spillere greier å drepe den, vil hele verden falle. Spillere har greid å vekke den ved å gå inn der den sover, og da reiser den ut og slipper løs sin ondskap i deler av den massive online-verdenen.

http://eqbeastiary.allakhazam.com/search.shtml?id=6463

Lenke til kommentar

http://eqbeastiary.allakhazam.com/search.shtml?id=6463

Takk for linken :) , men jeg må si Kerafyrm var litt skuffende. :( Den kan være så stor den bare vil, med det utseende blir den nokså puslete uansett. Mangler liksom kraft-preget.

Lenke til kommentar
Takk for linken :) , men jeg må si Kerafyrm var litt skuffende. :( Den kan være så stor den bare vil, med det utseende blir den nokså puslete uansett. Mangler liksom kraft-preget.

Det er et dårlig bilde. Når han står på to ben og spyr ut Gud vet hva, er det ganske mye mer skremmende. Spillet er forresten en del år gammelt.

Lenke til kommentar

den j3vlikste må være siste bossen i Q3 på nightmere.

Synes egentlig siste boss på q3 er ett av de lettere brettene å spille på nightmare, vel er han god, men holder du han unna railgunnen så hjelper ikke det.

Angående kuleste mosntrere, så scorer jo aliene i AvP høyt, herregud så skumle de er. Og de stealth-kjerringene i HL synes jeg også var kule.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...