Gå til innhold

Ny wiieier trenger spilltips

electr0nique

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg Wii, og trenger i den forbindelse noen spillanbefalinger. Er min første konsoll, så jeg har ikke helt fått med meg hva som har skjedd i konsollverdenen siste 28 årene :)

Har foreløpig bare Sports, Metroid Prime 3, en eller annen Zelda, Sonic Unleashed og Mario Kart.

Av konsollspill jeg har spilt tidligere, har jeg likt Ico særdeles godt. Katamari ser også artig ut, så anbefalinger i den retning kunne vært interessant.

Har også bestilt Battalion Wars II, Geometry Wars: Galaxies, Kororinpa, Mercury Meltdown Revolution og Okami. (om noen har store innvendinger, skrik ut, bestillingen er fremdeles åpen)

Hva er dine topp 3 må-ha spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No More Heroes er morsomt. kampsystemet/bossene/humoren/historien er det som driver spillet. Klarer du å se bort fra den fantastisk dårlig utførte GTA lignende bysekvensen har du mye i vente. Denne blir uansett som dårlig mellomspill å regne, uten den store betydning for spillet som helhet.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

En fin tråd for deg på gametrailers.com: http://forums.gametrailers.com/?do=show_thread&id=518393

At Mario Kart Wii skal være på "Must-Have Games" kan diskuteres, for det er veldig delte meninger om spillet. Selv elsker jeg det, og alle som ikke spiller så mye ser også ut til å gjøre det. :)

Hvis du ikke bryr deg så mye om grafikk har du også masse gode spill på Virtual Console som du kan laste ned ganske billig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

grafikken suger i cod5 og på wii... og uansett på tvers av konsollene, ville mye heller spilt sonic3 som jeg gjør nå^^ og onlinen er bedre på mohh2..=\ (banene er også mye større og gir mange flere muligheter.) har ikke spilt noen av dem nok til å bli lei, men enjoyer mohh2 way mer og hvis jeg for en eller annen høyst utenkelig grunn blir keen på å spille emo 1p fps med crappy online.. som forresten er veldig emo og i tilfelle jeg ikke nevnte det. (ww2.) så ville jeg heller spilt mohh2 enn cod5. men storymoden er bedre på cod5 da.. ikke at det er stort å skryte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...