After Dark Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Saken er at jeg kunne tenke meg å trekke en 4 - 5 tenner og sette inn tenner av sølv istede. Har lett litt på nettet, men har ikke klart å finne sider til noen som driver med dette. (Er ikke så veldig dreven på å surfe på nettet). Er det noen som vet om hvor man kan få gjort dette i Norge? Og ca. pris og om det er spesielle fordeler, ulemper eller ting man må ta hennsyn til? Glimti Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 En stor ulempe med å ta det er at du ser jævlig ut, noen fordeler er det vel ikke... Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Trekke? Normalt er det vel bare snakk om å legge en såkalt hette på tennene. There are two ways to achieve this. the first way is to have a clip on device called a grill made for your teeth which is made to the specification you require. This is removable and so if ever you don’t want silver teeth anymore is not a major problem. The second option would be to veneer your front teeth but instead of the veneers being made out of porcelain would be constructed out of a silver alloy. This is possible and is a fixed option so if ever you decided you did not want silver teeth you would have to have the work removed and replaced with an alternative ie, porcelain veneers. To create the room for the silver veneers the teeth would need to be prepared so drilled. Hvor du får gjort det er en annen sak, er vel helst enklest å ta kontakt med en privat tannlegeklinnikk og spørre. 1 Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har ikke hørt om noen som har gjort det før Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 I USA er dette blitt ganske vanlig vil jeg påstå. Gjerne endel som vandrer med en eller flere gulltenner også. Hvor pent det er derimot, kan jo diskuteres. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Smak og behag selvsagt. Mike Tyson har vell et par gulltenner om jeg husker rett. Mener å ha sett det på et bilde og det så iallefal kult ut, men selv foretrekker jeg sølv. Glimti Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bare jeg som forbinder feite gulltenner med sigøynere? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror det beste spørsmålet her er hvordan trådstarter kom på en slik idé og i tillegg fikk det for seg at det kommer til å se bra ut på ham... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Svaret på det spørsmålet er at jeg har tenkt på dette lenge etter å ha sett diverse bilder av folk med både sølv og gulltenner og siden jeg liker det kommer vel jeg til å synes at det ser bra/ kult ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg syns det er kult med ei sølvtann. Ønsker meg det selv Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som har bilder hvor det faktisk ser bra ut? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som har bilder hvor det faktisk ser bra ut? Har ikke Lucky gjort dette? Om det ser bra ut på han med så skeive tenner er en annen sak :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Noen som har bilder hvor det faktisk ser bra ut? Dette er vel så nær du kommer noe slikt: Endret 16. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Mekk deg noe sånt da vel, er ikke reint sølv men. Skrekkelig stygt er det også. Endret 17. desember 2008 av HaueR Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) ..... Endret 21. desember 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Grillz ser da enda jævligere ut. Fy faen! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) ..... Endret 21. desember 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Min personlige mening er at det ser ut som en dårlig form for regulering på avstand Men hey, hvis trådstarter føler seg vel med dette og føler det gjør noe bra for utseendet hans så ønsker jeg såklart lykke til Ser for meg det er dyrt? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er konge vist man vil at alle man treffer på og prater med i framtiden skal stirre på tennene dine. Ellers, not so much. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå