Gå til innhold

Fotokurs for nybegynnere i Bergen

Anbefalte innlegg

Hei

Vet noen her om et kurs i bruk av fotokamera, da tenker eg på speilrefleks. Har lyst til å bli en god hobbyfotograf, og da tror jeg at det ville passet perfekt med et kveldskurs for å få meg skikkelig i gang. Føler at ut ifra de bildene jeg har tatt så langt, at jeg har potensial til å kunne få til noe på et bra nivå. Men trenger som sagt litt profesjonelle tips.

Any suggestions? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Vet noen her om et kurs i bruk av fotokamera, da tenker eg på speilrefleks. Har lyst til å bli en god hobbyfotograf, og da tror jeg at det ville passet perfekt med et kveldskurs for å få meg skikkelig i gang. Føler at ut ifra de bildene jeg har tatt så langt, at jeg har potensial til å kunne få til noe på et bra nivå. Men trenger som sagt litt profesjonelle tips.

Hei ,godt tenkt , ta kontakt med Ur og Foto i Kong Oscars gt. og hør om de har noe på trappene .

Lenke til kommentar
Hei

Hei ,godt tenkt , ta kontakt med Ur og Foto i Kong Oscars gt. og hør om de har noe på trappene .

Takk:)

Ja, det skal eg se om eg får gjort det i løpet av uken nå:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...