Osturn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Vet noen her om et kurs i bruk av fotokamera, da tenker eg på speilrefleks. Har lyst til å bli en god hobbyfotograf, og da tror jeg at det ville passet perfekt med et kveldskurs for å få meg skikkelig i gang. Føler at ut ifra de bildene jeg har tatt så langt, at jeg har potensial til å kunne få til noe på et bra nivå. Men trenger som sagt litt profesjonelle tips. Any suggestions? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Vet noen her om et kurs i bruk av fotokamera, da tenker eg på speilrefleks. Har lyst til å bli en god hobbyfotograf, og da tror jeg at det ville passet perfekt med et kveldskurs for å få meg skikkelig i gang. Føler at ut ifra de bildene jeg har tatt så langt, at jeg har potensial til å kunne få til noe på et bra nivå. Men trenger som sagt litt profesjonelle tips. Any suggestions? Hei ,godt tenkt , ta kontakt med Ur og Foto i Kong Oscars gt. og hør om de har noe på trappene . Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Vet noen her om et kurs i bruk av fotokamera, da tenker eg på speilrefleks. Har lyst til å bli en god hobbyfotograf, og da tror jeg at det ville passet perfekt med et kveldskurs for å få meg skikkelig i gang. Føler at ut ifra de bildene jeg har tatt så langt, at jeg har potensial til å kunne få til noe på et bra nivå. Men trenger som sagt litt profesjonelle tips. Any suggestions? Hei ,godt tenkt , ta kontakt med Ur og Foto i Kong Oscars gt. og hør om de har noe på trappene . Takk:) Ja, det skal eg se om eg får gjort det i løpet av uken nå Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan også sjekke på Japan Photo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå