imation Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har nettopp byttet ut mitt gamle GF 7200 med ATI HD 4670 med 1 gb. ram. På det gamle så funket utvidet og klone-modus, slik at jeg fikk bilder på begge skjermer. Men på det nye så er det kun i grunnleggende innst. jeg kan velge å vise bildet på tv'en. Men dette er jo veldig tungvint !!! I grunnleggende innstillinger så finner skjermkortet min tv(gammel type). Men i avanserte innst. så er tv'en deaktivert, så jeg kan ikke velge utvidet el. klone-modus. Har installert både gamle og nye drivere med Catalyst center. Har prøvd alle innstillinger kan kunne finne. Jeg kjører Vista home 32bits på AMD Phenom 8450, og bruker BenQ 22" LCD. Har lagt ved 2 bilder. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hmm, det skal vel bare være å dra den skjermen som er deaktivert, til den tomme, grå boksen til høyere for PC-skjermen og slippe, også klone. Men det har du kansje prøvd? Endret 15. desember 2008 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
imation Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Problemet er jo at i avansert innstillinger så finner ikke kortet min tv-skjerm, men i basic innstillinger så finner den tv'en ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå