olar0701 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Teit tittel, til og med på engelsk.. Bildet derimot er jeg fornøyd med, ikke så oppstilt som de andre studiobildene jeg tok samme dagen Kritikk; fyr løs Endret 14. desember 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fint situasjonsbilde dette.. liker slike inbetween shots mens modellene ikke heeelt følger med :=D Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Fint situasjonsbilde dette.. liker slike inbetween shots mens modellene ikke heeelt følger med :=D Fint med en tilbakemelding fra en erfaren studiobruker :-). Både i studio og ellers kan de ikke helt planlagte bildene bli minst like bra som de oppstilte Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det er et fint og "spontant" bilde. Det er jo studio, så det er grenser for hvor spontant det kan være i virkeligheten, men de gir inntrykk av å ha det gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå