RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Lurte på hva dere synes om selve bilde og om det er best med ferger eller B/W. Endret 16. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lurte på hva dere synes om selve bilde og om det er best med ferger eller B/H. Syns det bildet med farger var det fineste. Gav et mer naturlig uttrykk. Dessuten syns jeg personlig at skjellet ikke var noe fint med svart/hvitt:P Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Av de to versjonene var det med farger finest, syns jeg. Men syns ikke noen av de to bildene var helt fine i seg selv. Ble veldig ehh, kjedelig på hvit bakgrunn. Samt at kamskjellet ikke var inntakt, knekt på ene siden. Kamskjell av denne typen har utrolig fine nyanser, og spesielt på baksiden er det noen nydelige violett-toner i det hvite Men falt ikke helt for bildene, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Likte best fargeversjonen, da den ga litt mer dybde i bildet enn det andre. Ser at det er et godt forsøk på et stilrent, midtstilt bilde, men for meg funker det ikke helt. =) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 farger, når det er så mange nyanser av en farge, burde det vises fram Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg syns også det blir litt kjedelig med hvit bakgrunn. Fargeversjonen er mye bedre enn sorthvit syns jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Farger, hvis alternativet er B&W. B/H vet jeg ikke hva er. Det er ikke nødvendig å finne opp nye ord/begrep. Spesielt ikke når de ikke gir noen mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå