€uropa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nå har jeg brukt ca 15 000 kroner på ny TV og Bluray-spiller. Det eneste jeg mangler for å få den herlige kinofølelsen er et brukbart lydanlegg. 15 000 er mye penger for meg, derfor vil jeg utnytte hver krone best mulig når jeg kjøper et passende lydanlegg. Jeg er ikke kresen, jeg vil bare ha ren surround-lyd i et lite rom på 6-8 m^2. Det eneste formålet det skal brukes til er TV og film. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Surround eller holder 2 gulvhøyttalere? Du har heller ikke nevnt noen ca. pris... Selv bruker jeg disse, gir mye for pengene men da trenger du en forsterker... Siden du skal ha det til filmbruk er kanskje anlegg med subwoofer smart? Endret 30. desember 2008 av Deem Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har du kjøpt? Hvis ikke er dette helt rått. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ikke kjøp fra Pixmania. Det er dyrt og dårlig service!!! NetShop eller hvilken som helst annen butikk vil være bedre. Høyttalerene har jeg ingenting stygt å si om, gir mye for pengene. Endret 25. januar 2009 av Deem Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ja, det er bedre å forholde seg til en norsk butikk, ved reklamasjon etc. Jeg kjøpte hos Elprice Sykt å se prisen Logitech selv tar. Endret 26. januar 2009 av byredyre Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det gjelder ikke bare logitech sin butikk, de fleste produsenter som selger egne produkter i egen butikk har som regel skyhøye fullstendig latterlige priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå