Bebeluv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 LittleBigPlanet. Skjønner egentlig hvordan det er mulig med så god leveleditor. Du kan lage absolutt hva du vill. For første gang er det hjernen min som stopper opp, ikke spillet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 LittleBigPlanet eller Uncharted hittil. To fantastiske spill. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har vært mange gode spill i år, men er det ett spill som har satt spor, så er det Uncharted! Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Call of Duty 4.. Helt klart noe av det beste jeg har sett, grafikk messig, på konsoll.. Nydelige animasjoner. Kjape og stødige 60FPS hele tiden. Eksplosivt og hurtigt gameplay. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nå har ikke jeg spilt mange spill egentlig, men jeg må nok si at Gears of War 1 og 2 er de definitivt beste og mest fengslende spillene jeg har prøvt. Spillene har begge en fantastisk campain som krydres bra med cutscenes og tåpelig matcho humor som blir morsom. Det å blåse hodet av monstre av en annen verden og se blodet sprute, mens kroppen faller til bakken, med en herlig grafikk, er bare helt konge. I tillegg er disse spillene noe som jeg føler er mer spennende online fordi man virkelig kan trene opp skills i det og det krever en del bevegelse og beskyttelse for å vinne. Spill som CoD har aldri falt helt i smak av den grunn at du stort sett bare løper rundt i fullstendig kaos og skyter, noe du så klart kan bygge skills i, men det er ikke like spennende som gears spillene i det hele tatt synes jeg. Etter dette vet jeg ikke, men Halo 3 ligger langt oppe på lista. I tillegg likte jeg faktisk godt The Darkness. Så kommer jo så klart GH3 høyt opp på lista. Har hatt det utrolig mye morro med det. Til slutt et spørsmål. Er det noen fare for at Uncharted kommer til 360? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Til slutt et spørsmål. Er det noen fare for at Uncharted kommer til 360? Noe fare er det ikke, fordi spillet blir ikke å komme til Xbox 360 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gears of War eller Call of Duty 4. Heller litt mer mot sistnevnte.. Fy faen jeg var hekta på det en god periode.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Som Gears of War fanboy er jeg nødt til å si Gears of War. Det er kanskje ikke revolusjonerende på alle plan, men jeg vil si det ikke er langt unna. Det fantes ikke noen spill med like bra integrering av et coversystem som dette. Grafikken både var og er fremdeles veldig bra og gameplayet holdt meg fast i to år, helt til gears of War 2 kom ut. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Topp 5 - Wii 1. Zelda: Twilight Princess 2. Super Mario Galaxy 3. Metroid 3 4. Mario Kart Wii 5. Super Smash Bros Brawl Topp 5 - PS3 1. Metal Gear Solid 4 2. Uncharted 3. Heavenly Sword 4. Oblivion 5. Ratchet and Clank Topp 5 - X360 1. Gears of War 2 2. Gears of War 3. Mass Effect 4. Oblivion 5. Last Odysse Topp 5 - TOTALT: 1. Metal Gear Solid 4 2. Uncharted 3. Zelda: Twilight Princess 4. Super Mario Galaxy 5. Gears of War 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Valget er enkelt: LittleBIGPlanet. Dette er et nyskapende og revolusjonerende spill, vi har aldri tidligere sett noe lignende. Som bebeluv sa; Det er ikke spillet som setter grensen, det er fantasien din. Selv tegnet jeg en liten bane bakpå en norskstensil på skolen, før jeg gikk hjem og lagde den i LBP etterpå. Fantastisk spill, et must under juletreet for de som ikke allerede har det! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Halo 3. Grafikken er ikke fantastisk, so what? Gjør ingen ting, så lenge den geniale flerspiller delen finnes. Spiller det fortsatt ukentlig, og det er ett år siden det kom ut. Det sier vel litt. Ellers har det en flott enspillerdel, med mulighet for co-op. Det har blitt lansert tilsammen tre nedlastbare ekstra kart, og en stor oppdatering på flerspillerdelen. I januar kommer neste nedlastbare kart. Nei, det er bare genialt. Rett og slett. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gears of war, begge spillene. Ok de er macho skyting, men de er drar meg inn til tusen. Er de eneste spillene jeg virkelig har benyttet all mulig tid til å spille til jeg har gått igjennom dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå