joro Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har litt lyst på noiceControll sin powersupply, men så koster den ganske mye. over 1000,- for 300w, og mye mer for 360w. Så da er spørsmålet, er noiceControll sine powersupply så mye stille at det er verdt å bruke penger på de? Og holder 300w til: P4 2533 hz, 3 hd, dvd-rom, cd-brenner, m.m. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 det eneste noisecontrol gjør er å ta et vanlig (hmmm, er det enermax da?) PSU og putter inn en 12dB papst vifte. Det klarer du selv 300W bør holde til det, men kanskje ikke noe særlig mer? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vell far mi har 200 watts strømforsyning. p4 2.4 - 533 pc2100 512ram 80 GB 7200 8MB Harddisk desktop under LCD skjerm (ikke tower) (tror skjermkortet er integrert, intel) Lenke til kommentar
joro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 det eneste noisecontrol gjør er å ta et vanlig (hmmm' date=' er det enermax da?) PSU og putter inn en 12dB papst vifte. Det klarer du selv quote'] Tør jeg det da? er det bare å åpne opp og bytte? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 da synes jeg det er bedre å betale rett under tusenlappen for en 460 watts enermax silent plus. Mer stillegående ps skal du lete lenge etter. Blir det alikevel litt varmt er det bare å skru opp hastigheten på vifta så får du kjøla litt mer... den bråker ikke spes mye på full hastighet heller, er fortsatt diskene mine som bråker mest Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du kan også vurdere en enermax super silent eller hva de heter.. Jeg har en silen versjon som jeg med å flytte termometeret som styrer viftene til en bedre plass ble helt supert. Temperaturmåleren lå mellom to kobberspindler som varmet opp limen som temp-måler ble festet i. Med det som resultat at det var alltid 50 grader og full dur på viftene. Har skiftet ut viften som sto i et aopen psu og veldig enkelt. Om du søker på tutorial change psu fan atx så finner du helt sikkert noen som har giddi å lagd artikkel om dette på nett. Ikke vanskelig om du da ikke har 10 tommeltotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå