Gå til innhold

Joystick | Logitech Extreme 3D Pro?


Anbefalte innlegg

Halloen.

 

Jeg har fått litt interessen for flysimulatorer, flyspill og astronaut-simulatorer etc på PC'en min, og derfor så lurte jeg på om noen har noen anbefalninger til en joystick som er billig og bra?

Gjerne kom med navn på joysticker, butikker som selger de og prisen(e).

 

Håper på mange gode og konstruktive svar.

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Logitech Extreme 3D pro og vil anbefale den veldig fin og nøyaktig, men ville nok gått for Logitech Force 3D Pro som er den samme joysticken men med force feedback! :)

 

Logitech Attack 3 er en grei begynner joystick som mangler mulighet til å bevege f.eks kamera og svinge roret på fly, så Extreme 3D pro eller Force 3D pro er bedre valg.

Endret av Extremetel
Lenke til kommentar
Har Logitech Extreme 3D pro og vil anbefale den veldig fin og nøyaktig, men ville nok gått for Logitech Force 3D Pro som er den samme joysticken men med force feedback! :)

 

Logitech Attack 3 er en grei begynner joystick som mangler mulighet til å bevege f.eks kamera og svinge roret på fly, så Extreme 3D pro eller Force 3D pro er bedre valg.

Anngående den med force feedback (vil det si risting når du blir truffet og krasher osv?) så har jeg hørt at den blir "slitt" ganske fort, og gjør da at joysticken blir dårligere i etterkant.

 

Men, "Extreme 3D Pro" har vel noe risting i og, sant?

 

Uansett, har får bestillt opp en Extreme 3D Pro i en av butikkene i nærheten, så jeg skal hente den og betale i morgen. Håper det er et godt produkt, og håper jeg blir fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...