Tåkelys Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bestilte for noen dager siden et objektiv på pixmania. Betalte med Visa, og trodde alt var ok. Så fikk jeg mail i dag, der de ber meg sende: • en kopi av gyldig ID • Bostedsattest med leveringsadressen: en fasttelefonregning eller en strømregning Kan dette stemme? Har handlet i utallige butikker på nett før, med visa. Og har aldri opplevd noe lignende. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Søsteren min fikk samme krav fra en netthandel som selger klær, av og til kanskje. De har vel ikke rett på det. Navnet du har registrert på siden, stemmer det overens med navnet på kortholderen helt identisk? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Ja det er helt identisk. Men må vel bare scanne og sende noe til de. Uansett mye ekstraarbeid. Hadde heller kjøpt en annen plass, om jeg hadde hadde visst det før... Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg mener dette er mer positivt enn negativt. Såklart er det litt ekstra arbeid første handelen, men når de har godkjent deg, vil du slippe å gjøre dette flere ganger. Jeg tar det et tegn på at siden er seriøs, og ikke bare sender ting i hytt og pine. Jeg sendte scan av pass og visa til england for ikke lenge siden, med deler av de mer sensitive opplysningene skjult. Dette ble godkjent og jeg kan nå bare handle som jeg vil, rask og god service når jeg lurer på noe er det også. Lenke til kommentar
siberian Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Pass bare på at du ikke sender en ID med personnummeret ditt på. De har ikke krav på å få vite det, og om de krever det så hev kjøpet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Pixmania bør man holde seg unna uansett. Sjekk webshoperfaringene. De som er fornøyde, er de som aldri har behøvd å sende noe i retur, til reparasjon eller lignende. For i en del tilfeller kommer varene frem i løpet av en uke, og da legger bestilleren inn en toppkarakter (som om de å sende en vare et par dager etter bestilling er så fantastisk vanskelig). De fleste som har behøvd mer service fra Pixmania, gir de gjerne bunnkarakter. Pixmania er i Frankrike, med de problemer det kan medføre. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Det endte med at jeg trakk tilbake ordren. Plutselig hadde de ikke inne det jeg bestilte, selvom de tydeligvis hadde det, i følge nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå