Bibbo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei! Skal investere i lyd til min fremtidige hjemmekino over jul. Har et rimelig stramt budsjett så leiter etter noe som gir valuta. Er ingen entusiast, men ønsker heftige filmopplevelser for "hvermansen". Har funnet følgende oppsett: Receiver: Sony DG820 Link 4xHDMI, støtte for HD-lyd. Har såvidt jeg ser det aller meste. Så til høytalerne. Har funnet en grei pakke fra Patos på komplett: Link Så siden receiveren støtter 7.1 tenker jeg å trøkke til med et par fronter til. Da vurderer jeg disse: Link Tenker da å plassere 410 MK2 i front, med 310 på sidene, center foran, og 2stk bakhøytalere. Føler jeg får 7 høytalere her for en rimelig grei pris. (drøye 4k). Kan si at rommet ikke er større enn 18kvm, så antar jeg ikke trenger noen voldsom subwoofer med det første. Noen formeninger om hvordan dette vil spille? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Less is more... Drit i å kjøre 7.1, lite materiale som støtter det uansett. Klar deg fint med 5.1 så kan jeg garantere deg det blir bedre til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå