Gå til innhold

Hvordan spore en vare fra Expert.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg følge hvor langt min bestilling har kommet med posten?

Når du har logget inn så finner du lenken "Mine ordre" i innloggingsruten på forsiden. På siden "Mine ordre" blir dine ordre listet opp. Klikk på en ordre for å se detaljert informasjon.

Hvis du har valgt levering i butikk vil du nok kun se at den evt. er pakket og sendt og så vil du få en e-mail og en sms når den er ankommet butikken.

Lenke til kommentar

enda ett tegn på hvor håpløse expert er......man skal IKKE trenge og ha bruker for og spore sin være....dette er ELENDIG service som gjør jeg og forhåpenmtlig hvis flere skjønner hvor håpløst detteforsøket service har vært.

 

--> mitt råd<--

Bytt til Elkjøp eller Elprice o.l for nå er jeg og trolig flere nokså lei, irriterte eller misfornøyd med disse ididotene på expert....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om det er dette du mener på, men det er ingen nettbutikker som tilbyr sporing\ ordrestatus av en vare før postverket tar over pakken, med mindre man har en bruker.

 

Jeg har aldri bestilt noe fra expert over nett, så vet ikke hvordan det fungerer, men etter hvor lite informasjon du kommer med her, så kan det godt hende du bare ikke er tolmodig nok, og vil få en pakkesporing på epost, når posten har fått pakken.

Lenke til kommentar
jeg bestilte en asus eee pc på expert over nett, lagde meg en bruker og sånn og da fikk jeg bare opp når varen var sendt fra hovedlageret til de og når det ankom butikken jeg skulle hente de i... det var det jeg fikk vite

Derfor du ikke fikk sporingsnummer er fordi den sendes med budbil sammen med resten av varene butikken skal få. Det kommer varer 2-3 ganger i uka til butikkene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...