AlltidRett Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hjernevasking er artige saker,Espen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe, hadde det vært så ille så.. Men det er det nok ikke. Kan vedde på at det er mange her inne som kan si det samme som meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Åssen er det med klokker? Har en addiction til klokker og må ha å meg klokke heletiden Endret 18. februar 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Åssen er det med klokker? Har en addiction til klokker og må ha å meg klokke heletiden Klokker er det selvfølgelig lov til å ha på. Jeg skjønner ikke at folk klarer seg uten Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Klokker er ein av dei tinga du må ha sidan du ikkje får bruke mobilen som klokke. Anbefalar at du brukar ei billig klokke i tillfelle du øydelegg den i felt. Om ikkje klokka er alt for dyr så kan du registrere den slik at du får erstattnign om du mister den. Men det beste er å skaffe seg ei billigklokke. Angåande piercing så får du i dei fleste tilfelle dekke dei med tape, blir litt på samme måten som at du må bruke hårnett om du har langt hår. Blir litt ekstra arbeid for deg men det går stortsett greit. Enkelte avdelingar slik som garden har særdeles strenge krav til korleis du ser ut, både når det gjeld hårlengde, barbering, piercing, tatovering, høgde og vekt. Ein av hovedgrunnane til at piercing er upopulært er fordi det er lett å skade seg sjølv. I forsvaret er det mykje springing i ulent terreng gjennom kratt og skog. I tillegg er det mykje utstyr, gensarar, reimar og andre innretningar som du til stadigheit skal dra over og under hodet, gjerne veldig raskt. Er fort gjort at noke hektar seg i piercinga slik at du mister den eller skadar deg sjølv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 G-Shock anyone, its ment to be roughen up! Lenke til kommentar
Penny Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 G-shock her ja Tok livet av en vanlig Casio på vinterøvelse, så ble det G-shock etterpå. En medsoldat rev forøvrig av seg halve øret pga. piercing, kastet seg i dekning og la igjen den piercede delen av øret på en busk han passerte på vei ned. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 bare tenk litt på metall mot hud når det gjelder klokker også. metall mot hud er generellt en uting når det er nærmere 30 blå på øvelser. men, vil påstå at klokke ikke er like kritisk som piercing, da man oftest har håndleddet dekket til, og slipper derfor unna det meste av kulde der. Lenke til kommentar
akle Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan er det med micro dermal piercings da? Man har antagelig ikke en slik piercing i fjeset eller lignende, men bare for å sette det litt på spissen. Etter som jeg har skjønt så gror de fast. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Etter som jeg har skjønt så gror de fast. Om dei gror fast slik at dei ikkje kan fjernast så er det berre å bruke tape til å dekke og sikkre piercingen. Lenke til kommentar
IsabelJ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes det er latterlig at man MÅ gjøre noe? Og at man skal bli straffet fordi man nekter, jeg gir faen, jeg finner lett en måte å komme unna det, og i værste fall dreper jeg meg selv bare for å vite at de blir sure fordi de ikke klarte å bæsje på enda en person. (Tar kanskje med noen av drittsekkene mens jeg gjør det) Men ikke misforstå, jeg vil gjerne dø for landet mitt og sånn, og det pisset, men jeg vil ikke gjøre det fordi jeg MÅ. Og ja jeg vet at man ikke MÅ til krig bare fordi man skal til militæret. Kanskje det er like greit at du ikke komme inn i millitæret med din innstilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå