elvis. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Monterte vifter med viftestyring idag. Bryteren til viftestyringa viste seg og være kortslutta, dette gjorde at pc'en "konka ut". Ved reset av CMOS glemte jeg å sette den tilbake til normal stilling. Etter dette virker bare pc'en i kortslutta modus. Kjedelig å måtte gå via setup hvær gang jeg starter pc'en. Hva kan problemet skyldes?, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? :oops: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ja det kan være batteriet som er tomt? Men du kan bruke aida32 for å finne ut om batteriet er tomt/defekt. Men du kan og skrue av pc'en og trekke ut stikkontakten fra nettet, la den stå av i noen min. Det måtte eg gjøre, og da funket alt som normalt etter ca 10-20min. Lenke til kommentar
elvis. Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Nope, dette virka ikke. (om ikke dette batteriet også er ødelagt). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hva virket ikke elvis?? Lenke til kommentar
elvis. Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 bytte av batteri. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har du prøvd mitt andre forslag, måtte gjøre det i helgen. Rotet med ledningen til floppy'en, kortslutnig :oops: Så skulle eg starte opp etter på ingen resons når eg trykket på startknappen. Trudde eg måtte kjøpe nytt psu, men eg måtte bare teste etter at eg skrudde opp psu'en. Skulle se om sikringen var røket, det var den ikke. Virket etter ca 15-20 uten strøm fra nettet. Lenke til kommentar
elvis. Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 OK Laurakjetil, får prøve ditt forslag:) Lenke til kommentar
elvis. Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 OK forslaget til laurakjetil virka heller ikke, noen andre ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ikke bruk caps og mange !! i topic, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå