_HKH_ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) http://www.myspace.com/hkhmusica Låt nummer 1 på listen, Bridal no. 2 Pop med meg og mari. Hun synger, spiller kassegitar og plingplong, samt klapping og lårklasking. Jeg gjør resten. Kommentarer? Jeg har levd med den så lenge at jeg har vanskelig for å holde meg objektiv. Endret 20. januar 2009 av _HKH_ Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 ingen? komigjenda! Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jøss, utrolig bra (Jeg regner med du mente bridal 2? Du får kanskje mer respons hvis du inkluderer tittel). Det er synd at bra låter ofte blir oversett i denne seksjonen, men det kommer kanskje av at det er lettere å kritisere enn å gi ros. Jeg håper flere hører dette, for det er absolutt noe av det bedre jeg har hørt på forumet Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Takk! la inn tittel jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå