fgr Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hva syns dere er best av disse 4: http://ringelrangel.com/oversikt.php?kategori=imdb http://ringelrangel.com/test3/oversikt.php?kategori=imdb http://ringelrangel.com/test4/oversikt.php?kategori=imdb http://ringelrangel.com/test5/oversikt.php?kategori=imdb og husk, ærlighet varer lengst! :!: personlig liker jeg best 5 og 3, og heller mest mot 3 for da får jeg plass til mer oversiktlig links på venstresiden eventuelt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Alt untatt den som tar opp hele skjermen funker for min del. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) test3 Endret 20. januar 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Veldig bra jagarock, kommer helt klart til å bli bedre enn twofifty etterhvert! Får ikke krysset av Amelie, men ser det er nevnt tidligere, så da er du vel på saken. jeg fiksa det jo det funker her. hva slags browser/operativsystem har du? Server 2008 64-bit og Opera 9.62. Det funka i IE, fant jeg ut nå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Definitivt nummer 3 ja! Altså den som ligger i mappen test 4... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Definitivt nummer 3 ja! Altså den som ligger i mappen test 4... wut. jeg trodde alle mente /test3/ ? det var den jeg mente ihvertfall :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 wut. jeg trodde alle mente /test3/ ? det var den jeg mente ihvertfall :!: Og det tror jeg alle gjør og (eksludert Movieheart) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Stod mellom test 3 og 4, og da ble det så jeg valgte 4. Men det er egentlig bare bagateller som skiller de for min del, så det er egentlig det samme for meg. wut. jeg trodde alle mente /test3/ ? det var den jeg mente ihvertfall :!: Og det tror jeg alle gjør og (eksludert Movieheart) Altså nå var det jo slik at test 4 lå som nummer 3 på listen. Så da ble det jo på en måte riktig å si det. Men det kom jo uansett klart frem hva jeg syntes var best, noe jeg ikke kan si om de andre innleggene... Endret 20. januar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hva skjer med Shompy/YMDb? Stengt eller tidenes down time? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hva skjer med Shompy/YMDb? Stengt eller tidenes down time? Vært nede i et halvt år. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ser forskjellen mellom 5 og de andre, men ser for eksempel ingen forskjell mellom 3 og 4. Edit: ser det nå. må si jeg foretrekker 3. Er det bare meg eller er 1 og 3 helt like. Endret 20. januar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
fgr Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser forskjellen mellom 5 og de andre, men ser for eksempel ingen forskjell mellom 3 og 4. forskjellen er hvor "ratings (navnet ditt)" står... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hva skjer med siden nå? Er bare masse farger og bokser som flyter i hverandre(i det minste hos meg). Edit: Og antall sette filmer har minska med 10 på siden min Endret 22. januar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er sånn hos meg og... Forhåpentligvis driver han vel på og fikser og styrer. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) haha ja sorry for det. nå er det iorden igjen! det var IMDB som hadde forandra noe greier i koden på siden så alt ble forskyvd 32 rader nedover, så de 32 nederste filmene ble dytta ut av databasen min. skal få til et mer stabilt oppdateringsscript som klarer seg selv om de forandrer på siden sin. ser planet of the apes kom inn nederst på lista her nå. skal snart få fiksa så man ser når filmer går opp og ned på lista og hvilke som er nye osv Endret 22. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Funker helt fint hos meg. EDIT: Kanskje ikke så rart.... Endret 22. januar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå