Olum Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kunne også hatt med TSPDTs liste over top 1000 filmer. Link. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ett spm: Når en film du har sett, forsvinner ut av lista, for så å komme inn igjen, blir den ikke registrert som sett? Er bombesikker på at jeg kryssa av La Haine her om dagen da den lå litt høyere. Nå ligger den på sisteplass, og er ikke markert som sett. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Ett spm: Når en film du har sett, forsvinner ut av lista, for så å komme inn igjen, blir den ikke registrert som sett? Er bombesikker på at jeg kryssa av La Haine her om dagen da den lå litt høyere. Nå ligger den på sisteplass, og er ikke markert som sett. har ikke lagd noe system for å huske de som går ut av lista for så å komme inn igjen, det kommer veldig snart. EDIT: Nå er dette fiksa Endret 19. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Wow, hvis du hadde klart å legge inn boka 1001 filmer du bør se før du dør hadde det også vært tøft! Stemmer for det. Men skjønner du har andre ting å jobbe med på siden også. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 jepp det skal ikke være noe vanskelig å få til. skal fortsette mer på siden nå til uka! forresten satte jeg databasen til å bli oppdatert hver sjette time, så den oppdateres 12 og 6 på dagen og natta foreløpig. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Så litt på den lista som Olum linka til, og likte den veldig godt. Stemmer for at du legger inn den også når du får tid. Om du setter av et par-tre linjer med 'empty space' på bunnen av sida hadde det vært fint. Da merker du når du har scrolla helt ned på sida, og du kan konsentrere lesefeltet ditt høyere opp på skjermen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Detaljer, Arthemax, men jeg skjønner hva du mener. Det er mye deiligere å konsentrere blikket sitt høyere oppe på siden. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jøss ja.. hvis du hadde fått inn litt andre lister som 1001 listene så hadde det vært drit fett! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) nå skal buggen der noen filmer ikke ville vises som avkryssa være fiksa. apropos de 1001 filmene du må se før du dør, er det noen som kan finne den lista noe sted? det er vel to versjoner? og jeg fant isåfall bare den first edition. det går ikke å ta det fra den offisielle websiten for de har lista i flash. trenger den i vanlig html. Endret 19. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vet ikke helt hvilken liste det menes, men om det er Schneider sin, ligger 2005 versjonen på listsofbests. http://www.listsofbests.com/list/43635?page=1 Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg fant jeg fant: http://www.listology.com/content_show.cfm/...id.35629/Movies 5th edition 2008 Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 http://ithil-dancer.blogspot.com/2007/08/1...e-fr-du-dr.html ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg fant jeg fant: http://www.listology.com/content_show.cfm/...id.35629/Movies5th edition 2008 Hvorfor er noen av filmene markert med gult? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg fant jeg fant: http://www.listology.com/content_show.cfm/...id.35629/Movies5th edition 2008 Hvorfor er noen av filmene markert med gult? kanskje det er de filmene han duden har sett som har lista Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De med uthevet skrift, ja. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Husker twofifty hadde en funksjon som listet opp nye filmer som var kommet opp på lista, er det mulig å gjøre det samme her? Er ikke helt sikker, men mener twofifty også hadde en pil som viste om filmen hadde gått opp eller ned eller samme posisjon i løpet av uka/dagen (husker ikke tidsintervallet). Og småpirk, er det mulig å ha samme formatering på årstallene som tittelen på filmen? Føler årstallene blir for uthevet. Kunne eventuelt hatt grå farge på årstallene, slik at de ikke skiller seg for mye ut. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jada alt skal bli bedre etterhvert, siden er jo bare et barn enda Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Veldig bra jagarock, kommer helt klart til å bli bedre enn twofifty etterhvert! Får ikke krysset av Amelie, men ser det er nevnt tidligere, så da er du vel på saken. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Veldig bra jagarock, kommer helt klart til å bli bedre enn twofifty etterhvert! Får ikke krysset av Amelie, men ser det er nevnt tidligere, så da er du vel på saken. jeg fiksa det jo det funker her. hva slags browser/operativsystem har du? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har fått krysset den av. Jeg kjører firefox i vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå