fgr Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flott at progresjonen med sida er så god. Bare pass på at du ikke brenner deg ut hehe det går bra. jeg gjør det her fordi jeg har lyst Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 OK FOLKENZ etter intens studering av ajax i en time nå med god hjelp av en programmerer her på jobben så er siden nå oppdatert så siden slipper å refreshes når du markerer en film! Gjett hvem som er stolt nå'a http://ringelrangel.com/oversikt.php?kategori=imdb Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du har gjort en veldig god jobb, jagarock! Fortsett med det Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fantastisk, det var bare den funksjonen som manglet for at jeg skulle bruke siden. God jobb jagarock Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra jobbet. Det eneste jeg syns mangler for at den faktisk ksal bli bedre enn den forrige er at årstallet skal stå på lista. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Knall! Nå gidder jeg ikke gå over til twofifty om det skulle blitt aktivt igjen. Finfint opplegg dette her. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra jobbet. Det eneste jeg syns mangler for at den faktisk ksal bli bedre enn den forrige er at årstallet skal stå på lista. det kommer det kommer Lenke til kommentar
bbq Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nå har jeg registrert meg. Takk for fin side! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra arbeid, dette er det sikkert flere enn meg som trengte. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Veldig bra, men eg får ikkje registrert Amelie i korkje Opera eller Firefox. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Samme her, noen filmer går det ikke ann å krysse av. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mener å huske han har sagt at han jobber med saken, gutter Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra at ikke siden refresher, men man blir fortsatt bumpa opp til øverst av siden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fantastisk jobb du har gjort, jagarock! Om denne er raskere på oppdateringer enn en eventuelt ny twofifty, kommer jeg ikke til å gidde å bruke noe annet. 94 brukere på noen dager er heller ikke verst. De aller fleste er sikkert fra forumet her. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra at ikke siden refresher, men man blir fortsatt bumpa opp til øverst av siden. huh blir du det? hva slags browser/versjon bruker du? Samme her, noen filmer går det ikke ann å krysse av. veit det, de blir registrert i counten din, men den vises bare ikke med strek over. skal fixes! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bra at ikke siden refresher, men man blir fortsatt bumpa opp til øverst av siden. huh blir du det? hva slags browser/versjon bruker du? Skjer det samme i Opera også Lenke til kommentar
fgr Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) oj nå ser jeg det. haha jeg glemte å teste å trykke på knappene lenger ned på sia. ok fix coming up idag. EDIT: FIXD Endret 15. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
fgr Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) det er nå mulig å sortere etter hvem som har sett flest filmer hvis du trykker på kolonnen med antall filmer i users. http://ringelrangel.com/users.php?sort=imdb sliter litt med mysql enda, så det går ikke så jævlig fort framover :!: driver å ser på valg av språk også. Endret 15. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå ble det jo virkelig flott. Avkrysninga er flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå