Gå til innhold

Problem med twofifty ? Erstatning kommet.


AsconaB

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke at den bare burde inneholde IMDB Top 250. Man kan gjerne ha film også. Og innpå der kan man ha votehistoryen som importeres automatisk etterhvert som man voter filmer. Var vel noe sånt jagarock snakket om at han skulle fikse. Men det jeg var ute etter at man kunne velge hvilke man ville ha og hvilke man ville luke bort.

 

det er på to do list :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke så sikker på det.. Infernal Affairs har vært nummer 250 på imdb siden søndag, men er enda ikke kommet opp på denne listen.

 

EDIT: Never mind. Nå var endringer blitt gjort.

 

jeg har en fil jeg kjører manuelt når jeg vil oppdatere, det blir automatisk snart. den kan sikkert kjøres hver time.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke krysset av på . Sikkert noe feil med linken.

 

Edit: Har ikke sett så mange filmer mens twofifty har vært nede jeg heller. Ligger på 110/250

 

Edit2: Kom på en fin ting til som kunne blitt fikset på. Inne på "Users" har man mulighet til å trykke på "Registert", "Antall ratings" osv. Når jeg trykker på dem skjer det ingen verdens ting. Det hadde vært fint om man f.eks. kunne trykket på "IMDB filmer sett" for så å fått sortert brukerne etter hvem som har sett flest av filmene.

 

Sorry for all kritikken, jagarock, men den jobben du legger i det er glimrende. Det er bare det at vi aldri blir fornøyde :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Et lite ønske: Hva med å legge til en mulighet for å linke til sette filmer på IMDb Top 250 (slik som i signaturen min) uten at alle de andre kategoriene over kommer opp (når man er innlogget er det jo greit, etter du fikset valgfrie kategorier :thumbup: ). Vet ikke om det bare er meg, men jeg kommer bare til å bruke siden for å krysse av filmer, og synes det blir så mye penere/ryddigere uten alle de andre kategoriene.

 

Men som mange andre her, må jeg bare berømme deg for innsats og initiativ. Siden din er kjempebra allerede, og det ser jo ut som du har mange fine planer både angående utseende og funksjonalitet.:)

 

Det eneste jeg savner er å kunne se årstall uten å åpne imdb-linken.

 

Tror det står på "to do" lista til jagarock.

Lenke til kommentar
Et lite ønske: Hva med å legge til en mulighet for å linke til sette filmer på IMDb Top 250 (slik som i signaturen min) uten at alle de andre kategoriene over kommer opp (når man er innlogget er det jo greit, etter du fikset valgfrie kategorier :thumbup: ). Vet ikke om det bare er meg, men jeg kommer bare til å bruke siden for å krysse av filmer, og synes det blir så mye penere/ryddigere uten alle de andre kategoriene.

 

Men som mange andre her, må jeg bare berømme deg for innsats og initiativ. Siden din er kjempebra allerede, og det ser jo ut som du har mange fine planer både angående utseende og funksjonalitet.:)

 

Det eneste jeg savner er å kunne se årstall uten å åpne imdb-linken.

 

Tror det står på "to do" lista til jagarock.

 

Det er mulig å krysse av for hvilke kategorier andre kan se også. ;)

Lenke til kommentar
Jeg får ikke krysset av på . Sikkert noe feil med linken.

 

Edit: Har ikke sett så mange filmer mens twofifty har vært nede jeg heller. Ligger på 110/250

 

Edit2: Kom på en fin ting til som kunne blitt fikset på. Inne på "Users" har man mulighet til å trykke på "Registert", "Antall ratings" osv. Når jeg trykker på dem skjer det ingen verdens ting. Det hadde vært fint om man f.eks. kunne trykket på "IMDB filmer sett" for så å fått sortert brukerne etter hvem som har sett flest av filmene.

 

Sorry for all kritikken, jagarock, men den jobben du legger i det er glimrende. Det er bare det at vi aldri blir fornøyde :p

 

hm skal se på den 8,5 buggen. og sortering på users står også på to do list!

nei, jeg er ikke fornøyd selv enda heller jeg :!:

Lenke til kommentar
Et lite ønske: Hva med å legge til en mulighet for å linke til sette filmer på IMDb Top 250 (slik som i signaturen min) uten at alle de andre kategoriene over kommer opp (når man er innlogget er det jo greit, etter du fikset valgfrie kategorier :thumbup: ). Vet ikke om det bare er meg, men jeg kommer bare til å bruke siden for å krysse av filmer, og synes det blir så mye penere/ryddigere uten alle de andre kategoriene.

 

Men som mange andre her, må jeg bare berømme deg for innsats og initiativ. Siden din er kjempebra allerede, og det ser jo ut som du har mange fine planer både angående utseende og funksjonalitet.:)

 

Det eneste jeg savner er å kunne se årstall uten å åpne imdb-linken.

 

Tror det står på "to do" lista til jagarock.

 

takk for gode ord! og ja jeg skal få til det der at man kan linke bare til topplista uten at de andre kategoriene kommer opp. kan jo lage en egen link for det. årstall står på lista også ja

Lenke til kommentar

Bah. Kryssa ut de filmene jeg har sett, men endte opp med like mange som før twofifty gikk ned. En del av de filmene jeg har sett har rett og slett falt ut av lista siden den gang. Få bare trappe opp filmtittinga da.

 

Flott at progresjonen med sida er så god. Bare pass på at du ikke brenner deg ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...