Krokanrull Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nope, ser ikke sånn ut. Kanskje en massiv oppdatering. Synd at det ikke finns noen midlertidig løsning heller, listofbests er bare rot i forhold. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg syns denne løsningen fungerer ganske godt: Antar at det er ganske få som leser den andre tråden, så jeg poster det her også: For dere som så absolutt må vite hvor mange filmer på IMDbs Top 250 liste dere har sett, har jeg funnet en løsning. Ikke like god som twofifty, men.... Gå på IMDbs Power Search Merk Include Vote History under My Movies og Include IMDb's Top 250 Trykk Enter. Dere for da opp en liste over alle filmene i dere Vote History som også er på IMDb's Top 250. Skal dere ha opp listen over de filmene dere ikke har sett på listen må dere velge fremdeles velge Include IMDb'2 Top 250, men istedet for å velge Include Vote History må dere velge dens motpart Exclude Vote History. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Den løsningen fungerer ikke for meg siden jeg begynte med Vote History nå nylig. Det er mange filmer jeg har sett som jeg ikke har gitt karakter og jeg gir aldri karakter i ettertid. Føler at de ikke blir korrekte da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Karakteren er for meg basert på følelser og minner. Følelsene er mer der og da, mens minnene fungerer som et supplement for de filmene jeg så for lenge siden. Husker jeg at en film var god, får den en god karakter. Husker jeg at en film var patetisk, får den en patetisk karakter. Jeg har ikke tid til et gjensyn med alle filmer jeg har sett. Jeg har sikkert sett under en promille av verdens filmer, så det er bedre å rette snuten framover. IMDbs Vote history fungerer da for meg som en slags logg over hva jeg har sett, ettersom karakteren til syvende og sist ikke er så veldig farlig. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En ting er sikkert, alle oss filmfans savner twofifty og venter på det kommer tilbake! Merkelig at ingen som helst vet når siden kommer tilbake, eller hva som har skjedd med siden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hva med å få noen av geekene fra en eller annen webdesign-tråd til å åpne en ny side? Endret 4. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det hadde vært kult om noen gjorde det ja. Noen som har peiling på området? Endret 4. januar 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det hadde vært kult om noen gjorde det ja. Noen som har peiling på området? Er ganske sikkert på at twofifty.org ikke var en helt lovlig side. Topplisten er Amazon sin eiedom, og det er da ikke bare-bare å kopiere den. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Selvfølgelig var den lovlig? Ikke amazon, men IMDb sin liste, men uansett. Endret 4. januar 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Selvfølgelig var den lovlig? Ikke amazon, men IMDb sin liste, men uansett. IMDb er Amazon sin eiendom. Og jo, det ville vært ulovlig. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 En 'hvorfor' hadde vært moro her. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Copyright og slikt pleier å være en grunn. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trist er det ihvertfall.. skulle inn og krysse av et par nye filmer nå, og har ikke merket det før, men håper noe lignende og gjerne bedre kommer om ikke lenge! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg mener å huske at fyren som starta twofifty hadde fått lov/rettigheter til å ha siden, noen som husker noe lignende? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, det er kjedelig at twofifty enda er nede Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Der har vel antageligvis lagt ned. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tviler jeg på, husker at eieren av siden hadde planer om å oppdatere siden med nye funksjoner. Enten er dette en massiv oppdatering som tar tid, eller så har han lukket siden for øyelikket. Han prioriterer kanskje noe annet i disse tider. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da prioriterer han ganske feil spør du meg. Det er mange tusen som bruker den siden, så han burde vel fått den opp igjen så fort som mulig, om han har planer om å åpne den igjen da. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvorfor prioriterer han feil? Såvidt jeg vet er det en gratis-tjeneste han ikke tjener noenting på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hadde jeg vært ansvarlig for en side som mange tusen bruker, hadde jeg sørget for få den opp igjen så fort som mulig, nullprofitt-side eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå