BadSmile Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er mange titler som har blitt markert usett uten grunn, funker ikke å krysse dem av igjen :/ Schindler's Liste for.eks. Snakk om Jagarock sin side altså. Endret 7. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er mange titler som har blitt markert usett uten grunn, funker ikke å krysse dem av igjen :/ Schindler's Liste for.eks. Snakk om Jagarock sin side altså. takk for bugrapport, det er visst filmene som inneholder tegnet ' som ikke funker. ordner det når jeg er tilbake fra påskeferie. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 LOL. Jeg bytta over til 250films.net når han her streika, men nå er jo den sia nede og.. så.. "Dear visitor, unfortunately the motherboard of our server broke down somewhere this week. Because of that the website will be offline till monday. We are very sorry for the inconvenience, The MoviePosterDB and MoviePictureDB teams" Lenke til kommentar
fgr Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sorry gikk i glemmeboka, mye ting irl (fått leilighet i smalgangen med balkong, sol hele dagen, WOOOT) skal smugkikke på det nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg bytta over til 250films.net når han her streika, men nå er jo den sia nede og.. så.. Jeg ble litt bekymret en stund da jeg ikke fikk kontakt med siden, men nå er den oppe igjen, så alt er vel. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Per qualche dollaro in più og La vita è bella blir fortsatt ikke korrekt merket i lista, jagarock. Og ellers, hva er planene for å legge til flere filmlister, slik som AFI's 100 eller IMDb's 'Bubbling under' (251-500) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå