Mojo Pin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Er nok redd jeg går over til 250films.net jeg også. Liker denne til og med bedre enn twofifty. Pent design, jeg liker de små thumbnailsene av coveret, veldig lett å merke/fjerne markering og telleren oppdateres øyeblikkelig når man haker av en film. Et lite minus er at de har en "Check all / Uncheck all"-funksjon. Litt kjedelig om man kommer borti, og så man man bruke tid på å legge inn filmer på nytt. Men samtidig tar ikke det så veldig lang tid, grunnet den store klikkeflaten på hver film. Kult at man kan åpne/lagre listen i en pdf-fil Endret 25. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Inntil det er bevist hvilken av de to sidene som har livets rett, ser jeg ikke noe problem med å bruke begge to. Bortsett fra at det ikke er noe poeng og ha to, men.. SFW? Trodde vi levde i ett "fritt" land jeg... No Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg likte 250films en god del bedre. Virka litt mere profft på en måte. Sorry for den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå har jeg problemer med 250films.net. Før var det tydelig hvilke filmer jeg hadde sett og hvilke jeg ikke hadde sett. Nå er eneste forskjellen at det er to forskjellige nyanser av grå på tallet ved siden av tittelen. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Må være kun hos deg. Her er det som det skal, merka grå de som jeg har sett og hvite de som er usette. Husk at du kan ha design slik som på twofifty, altså uten bilde osv. Trykk "simple view". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har det samme problemet uansett hvilket design jeg bruker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Derfor burde dere holdt dere til jagarock Bad karma ^^ Lenke til kommentar
fgr Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Derfor burde dere holdt dere til jagarock Bad karma ^^ muhahahaha Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er kun én kar som har et problem her, så beat it. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg holder meg til jagarock. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Problemet er fiksa nå hos 250films. Var bare en liten fargefeil, no biggie. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fremdeles en fargefeil hos meg. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det bare meg, eller er alt helt rotete der nå?... alt står feil pluss alle er ikke med engang :/ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 250films.net har ikke blitt oppdatert på noen dager nå. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Er det bare meg, eller er alt helt rotete der nå?... alt står feil pluss alle er ikke med engang :/ da var det fiksa. jeg må tydeligvis ordne noe mer stabilt oppdateringsgreie, hver gang det har gått skeis er fordi de har forandra på siden sin (4-5 ganger hittil). får se om det blir idag. og så tenker jeg vi tar oppdatering hver time. edit: da har jeg satt den til å oppdateres hver hele time, med ny mer stabil updater. Endret 10. februar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 250films.net er fremdeles ikke oppdatert. Oppdaterte derfor lista mi på ringelrangel. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det bare meg, eller er alt helt rotete der nå?... alt står feil pluss alle er ikke med engang :/ da var det fiksa. jeg må tydeligvis ordne noe mer stabilt oppdateringsgreie, hver gang det har gått skeis er fordi de har forandra på siden sin (4-5 ganger hittil). får se om det blir idag. og så tenker jeg vi tar oppdatering hver time. edit: da har jeg satt den til å oppdateres hver hele time, med ny mer stabil updater. Det er bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 250films.net fungerer igjen. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 250films.net fungerer igjen. bare treigere oppdatert enn min liste. mohahah :!: Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) 250films.net fungerer igjen. bare treigere oppdatert enn min liste. mohahah :!: Jepp derfor bruker din. En enkel og grei liste, der den blir oppdatert korrekt. Endret 12. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå