sinnaelgen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) openofice : regneark og tekstbehandling jeg har problemer med å få vist farger på teksten i dette regnearket. teksten vises bare som svart tekst farger i bakgrunnen går uten problemer. i tillegg blir ikke fargene på utskriften helt korrekte men eksempeltabell Endret 25. desember 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Prøver du å åpne et dokument/regneark i en eldre versjon av oo.org men som er lagret med nyeste versjon (v 3.0.0) ? Hvilken versjon av ooorg har du? Hvilket os? Hva prøver du å gjøre? Bruker du en mal? Forøvrig finnes det et forum her som er forbeholdt Open Office. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) jeg har brukt samme versjon hele tiden. både når arket ble opprettet og når jeg redigerer og legger inn mere data jeg prøver å sett opp en tabell over noe jeg jobber med. der skal noen av tallen våre i en grå farge. men når jeg har jobbet med det en stund så nekter programmet å vise den grå fargen . det viser all tekst/tall med svart farge. selv da jeg forsøker å endre tekstfargen så endres den ikke på skjermen. indikatoren som viser hvilken farge som er valg viser rett farge dette er siste versjon (3.0) av dette programmet er det noen innstillinger i programmet som gjør det ? som de mange så bruker jeg Windows xp som dere ser så viser indikatoren at teksten skal være mørke rød i scellen der markøren er , men på skjerm er den like forbannet svart opdatering: da blir nok siste utvei å fjerne og så legge det inn på nytt. reparasjonen virket ikke Endret 16. desember 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 jeg klarte ikke å fjerne problemet ved å først avistalere open ofice og så installere det. så hva F*** er det som er galt her. ikke fant jeg ut av det i forumet til open ofice heller. i så fall så er det en alvorlig feil i OO Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Test det som vert foreslått her: Tools --> Options --> OpenOffice.org --> Accessibility --> Use automatic font color for screen display. (Fann den med Google.) Endret 21. desember 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) fant nettopp ut av det . det var krysset av diverse valg for høykonserterte skjermfarger denne gangen saumfarte jeg hjelpefilene likevell skal du ha takk ! Endret 21. desember 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå