Requi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Halloen. Jeg har fått litt interessen for flysimulatorer, flyspill og astronaut-simulatorer etc på PC'en min, og derfor så lurte jeg på om noen har noen anbefalninger til en joystick som er billig og bra? Gjerne kom med navn på joysticker, butikker som selger de og prisen(e). Håper på mange gode og konstruktive svar. Endret 14. desember 2008 av Requi Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 En finner en rekke joysticker til pc på prisguiden. Du finner en liste her. Jeg har ikke testet noen av disse, og jeg er ikke sikker på om joysticken til 100kr. er noe tess. Forresten, kanskje du burde ha postet det i pc tråden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Denne tråden stenges, det trengs ikke to tråder om det samme. Dere kan gi trådstarter den hjelpen han behøver her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg