Osturn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Syns det ble litt stilig med den ene blåe detaljen innom alt det grønne Endret 14. desember 2008 av Osturn Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Synes vinkelen er litt kjedelig når du er så langt fra, brå å komme på samme høyde som blomsten eller kanskjenesten under? Det er hvertfal det jeg synes pleier å bli kult på bilder av blomster, hvis ikke du er veldig næreme da synes jeg det er kult å ta bilder ovenfra og . Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Synes vinkelen er litt kjedelig når du er så langt fra, brå å komme på samme høyde som blomsten eller kanskjenesten under? Det er hvertfal det jeg synes pleier å bli kult på bilder av blomster, hvis ikke du er veldig næreme da synes jeg det er kult å ta bilder ovenfra og . Ja, ser at det hadde blitt bedre om bildet hadde blitt kuttet litt på i størrelse, slik at den blåe blomsten blir mer dominerende. Kan forsøke å kutte litt ned på det, og legge ut en ny versjon:) Lenke til kommentar
Magno Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Heisan, Fint bilde må jeg si, det jeg stusser litt på er at blomsten ikke er så dominant som sagt tidligere, kanskje du kan prøve å fremheve den blåe fargen på et vis. muligens fikse litt på kontraster o.l Mvh Magnus L Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mangelen på tilbakemeldinger kan nok skyldes størrelsen på fila. At brukere ikke forminsker bildene selv etter at det er annonsert lett synlig både her og der gir inntrykk av at en føler seg hevet over reglene for kritikken. Selv syns jeg at blomsten blir litt kjedelig, kontrastløs eller noe slikt. Kan jo tenkes at det er pga sollyset. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 En komp., som f.eks. "the rule of third" hadde gjort susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå