Kamroon Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei, Jeg vil gjerne bli med i en norsk halo 3 clan.... GamerTag: Kammi Boy http://www.bungie.net/Stats/Halo3/CareerSt...yer=Kammi%20Boy <-- Trykk på linken for å se mine stats ^^ Jeg vet at jeg har dårlige stats men jeg er ikke noob pga jeg har spilt FPS spill lenge! for eks. Counter strike 1.6 og Source til sammen har jeg ca spilt i 2-3 år men suger i det fordi har dårlig pc den lagger =( men ja..... nok om det ... Men hvis noen vil ha meg som medlem i dems norske clan blir jeg veldig glad og vil 100% være med selvom det er bare 2 eller 3 medlemmer eller no sånt Tusen takk på forhånd! =) Endret 14. desember 2008 av kingkamran Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
GR_Reverend Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vi i Gamereactor Nor søker blant annet Halo 3 spillere. Du er velkommen til å søke. Gå innpå www.GamereactorNor.tk eller www.takeforum.com/gamereactor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå