Osturn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Dette bildet har min samboer tatt, og det ble faktisk veldig bra syns jeg. Stilig at alt fokuset var satt på strået, og fine kombinasjoner av sommerfarger Endret 14. desember 2008 av Osturn Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det som plager meg litt er at strået er litt uskarpt. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 For ikke å snakke om horisonten i bakgrunnen. Ser det er meningen at den skal være ute av fokus, men den er jo så skeiv... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Velkommen til forumet! Først anbefaler jeg deg å ta en titt på retninglinjene, og særlig denne posten. Når det gjelder bildet er fargene fine, men horisonten irriterer meg da den er såpass skjev. I tillegg er ikke strået helt skarpt, men det blir jo bedre om du gjør bildet litt mindre samt kjører litt oppskarpning. Utsnittet kunne nok vært litt videre Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Velkommen til forumet!Først anbefaler jeg deg å ta en titt på retninglinjene, og særlig denne posten. Når det gjelder bildet er fargene fine, men horisonten irriterer meg da den er såpass skjev. I tillegg er ikke strået helt skarpt, men det blir jo bedre om du gjør bildet litt mindre samt kjører litt oppskarpning. Utsnittet kunne nok vært litt videre Ja, dette bildet ble tatt vel 1 uke etter at jeg kjøpte kameraet. Når jeg får dreisen på å behandle bildene på dataen etterhvert, og da blir nok kvaliteten på snitt, størrelse og skartphet samt lysforhold et par grader bedre;) Skal gjøre et forsøk på det programmet du anbefalte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå