zeek0 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg satt og så en serie på pcen og siden rumpen min begynte og bli sliten ville jeg se den på tven istedenfor og siden min tv ikke er digital brukte jeg en video kabel til og koble pcen til tven som ikke virket selv om jeg restarted pcen og prøvde forskjellige måter. Da jeg hadde slått av pcen, plugget jeg in kabelen og startet opp pcen igjen, begynte windows å loade før skjermen blir blå i 1 sekund og pcen rebooter. så jeg inser at jeg har tapt og prøver å reformatere pcen går forsovet greit til jeg kommer til dette: kontrollerer 238473 MB harddisk 0 på ID 0 på buss 0 på atapi... og der fryser den. jeg har vurder og kjøpe ny harddisk men ville være 100% sikker først. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ingen grunn å konkludere med defekt harddisk enda. Anntar du får den feilen der rett etter POST skjermen. Ta en reset på CMOS til å begynne med. Dette er like gjerne bare noe osm har hengt seg på kontrolleren. Den beste testen er selvfølgelig om du kan teste den i en annen maskin, for om den ikke responderer der heller så akn du ærklære den død (ved mindre du har rotet masse med jumper instillinger hehe) -Stigma Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Minner om følgende i retningslinjene: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med. En post er slettet. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
zeek0 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 takker for svaret!!! Lenke til kommentar
zeek0 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Da har jeg prøvd å restarte CMOS og loade default BIOS. Ingen resultater, kan få prøvd harddisken i en annen maskin i morgen så får vi se hvordan det går. Ellers noe annet noen kommer på? Den kommer til det skjermbildet hvor Windows logoen vises og det er en loadelinje under, den kommer 3 streker får skjermen glimter blått og så restarter Pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå