Hamsterino Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Postet denne i en generell-tråd, men fikk ikke så mye respons. Dette er den nyeste filmen jeg holder på med. Denne gangen har jeg fått en haug med kvalitetsmateriale omtrent kastet ned i fanget på meg, i og med at den er en troppsfilm for Hans Majestet Kongens Gardes Drilltropp. Det aller meste man gjør der egner seg bra til film. Har fått veldig bra kritikker på den, men vil helst ha så mange synspunkter som mulig. Her er introen/opening credits-sekvensen til filmen, som jeg har lagt ut på Youtube: Se filmen hos Youtube Skulle gjerne hatt noen tilbakemeldinger på den. Er det noe du synes at skurrer, noe du ville endret på? Endret 14. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er det bare bilder her? Sorry Mac, men ingen vil ha BARE bilder. Det ble kjedelig etter det andre ca. For det andre var ikkt typografien helt på plass heller: BOOM...sakte-sakte-sakte..BOOM...sakte-sakte-sakte. For mye tekst var det også. Hadde vært kult om det var mer som: Oktober 2007...rekruttering av drilltroppene...tre månder, halvparten har dratt hjem...osv... pluss den sisste, den derre "denne filmen dokkumenterer [...]" kunne du ha droppet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Virker som du har filma og tatt bilder med mobilen, og alle dei bildene i starten kan du droppe. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Kvaliteten er nedskalert for opplastning på nettet, også ble den forverret av Youtube også såklart. Det er ikke bare bilder nei, skjønner selv at det ville blitt for kjedelig. Lenke til kommentar
pixl Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje litt zoom/pan/crop effekt slik at det blir litt "liv" i bildene? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Kanskje litt zoom/pan/crop effekt slik at det blir litt "liv" i bildene? Tenkte på det jeg også, men jeg veit ikke hvordan jeg får til den effekten. Har Adobe Premiere Pro 1.5 . Noen som veit hvordan man får til den effekten med det programmet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tenkte på det jeg også, men jeg veit ikke hvordan jeg får til den effekten. Har Adobe Premiere Pro 1.5 . Noen som veit hvordan man får til den effekten med det programmet? Under effects så har du scale, zoom og slike verktøy som ligger på klippet fra før av. Det du gjør er at du bruker keyframes for å panorere og zoome. Om du ikke er kjent med keyframes, finnes det massevis av slideshow-tutorials på nettet. Denne kan kanskje hjelpe å forstå litt. Hvis ikke må det litt googling til (jeg er for trøtt ). Forøvrig føler jeg det meste annet er blitt sagt, men litt bevegelse vil nok hjelpe filmen betraktelig. Lykke til. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 I introen har du 7 sider med tekst, utrolig irriterende å bare lese 2-3 korte linjer med tekst for hver side. hva med å redusere det til 3-4 sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå