Gå til innhold

Film: Introen til ny film på Youtube

Anbefalte innlegg

Postet denne i en generell-tråd, men fikk ikke så mye respons.

Dette er den nyeste filmen jeg holder på med. Denne gangen har jeg fått en haug med kvalitetsmateriale omtrent kastet ned i fanget på meg, i og med at den er en troppsfilm for Hans Majestet Kongens Gardes Drilltropp. Det aller meste man gjør der egner seg bra til film. Har fått veldig bra kritikker på den, men vil helst ha så mange synspunkter som mulig.

Her er introen/opening credits-sekvensen til filmen, som jeg har lagt ut på Youtube:

Se filmen hos Youtube

Skulle gjerne hatt noen tilbakemeldinger på den. Er det noe du synes at skurrer, noe du ville endret på?

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare bilder her? Sorry Mac, men ingen vil ha BARE bilder. Det ble kjedelig etter det andre ca. For det andre var ikkt typografien helt på plass heller: BOOM...sakte-sakte-sakte..BOOM...sakte-sakte-sakte. For mye tekst var det også. Hadde vært kult om det var mer som: Oktober 2007...rekruttering av drilltroppene...tre månder, halvparten har dratt hjem...osv...

pluss den sisste, den derre "denne filmen dokkumenterer [...]" kunne du ha droppet.

Lenke til kommentar
Tenkte på det jeg også, men jeg veit ikke hvordan jeg får til den effekten. Har Adobe Premiere Pro 1.5 . Noen som veit hvordan man får til den effekten med det programmet?

Under effects så har du scale, zoom og slike verktøy som ligger på klippet fra før av. Det du gjør er at du bruker keyframes for å panorere og zoome.

Om du ikke er kjent med keyframes, finnes det massevis av slideshow-tutorials på nettet.

Denne kan kanskje hjelpe å forstå litt. Hvis ikke må det litt googling til (jeg er for trøtt :p).

Forøvrig føler jeg det meste annet er blitt sagt, men litt bevegelse vil nok hjelpe filmen betraktelig.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...