Osturn Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Starter min tid på forumet her med å legge ut litt bilder:) Her er det bildet jeg er mest fornøyd med så langt, håper dere liker det like mye som jeg gjør:) PS: Tatt med et Nikon D40-kamera, med standardlinsen Endret 14. desember 2008 av Osturn Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Tok faktisk dette bildet med autofokus, tror faktisk at bildet hadde blitt enda bedre hvis eg hadde brukt manuelt fokus. Men uansett fornøyd;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vennligst følg retningslinjene og resize bildet en del. Folk bryr seg ikke om å kommentere noe de må zoome ut for å se helheten av. Kan godt ha 1024 som lengste side. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Sånn, da er bildet litt mer levelig:) Håper på positive svar:) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bilder lagt i BK fortjener vel en liten kommentar. Jeg syns dråpene er ganske skarpe og fine, men jeg kunne tenkt meg mer DOF. Ikke så veldig spennende egentlig. Men det er bare min mening, at du er veldig fornøyd selv er det som teller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Heldig med de trillrunde dråpene og slike bilder pleier som regel å være en inngangsportal til macrofotografering for å lære seg en del. Som pybalto nevnte, kunne tenkt meg mer dof/dybdeskarphet, men greit motiv. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå