Gjest Gutt_15 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei, for en uke siden oppdaget jeg en kviselignende sak på midten av skaftet på penis, altså på huden. Et par dager senere oppstod det et lite sår et godt stykke unna den kviselignende saken. Jeg har prøvd å klemme den ut, men det virker ikke som om det er en kvise siden jeg ikke fikk klemt ut noe gørr. Jeg skal bestille legetime i morgen. Vet noen hva det er? Jeg er sykt nervøs akkurat nå. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sånn kviselignende sak som ikke kan klemmes ut kan være vanlig at det dukker opp, men det blir somregel borte etter noen uker. Men bedre å stikke til legen en gang for mye enn for lite hvis du tror det kan være noe. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk for kjappe svar! Jeg leste litt rundt omkring på nettet, der stod det blant annet at sår og "lumps" på penis var tegn på peniskreft. Har jeg en grunn til å bekymre meg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei. Vet ikke helt om jeg tør å bestille en legetime alikevel... Kjenner fastlegen min ganske godt, og synes det er utrolig flaut. Skal jeg vente et par uker for å se om det går over? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ingen smerter whatsoever, og "kvisa" er ikke øm. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men stikk innom legen eller helsepersonell å få de til å titte på snoppen din Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Høres ut som Mollusker. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er ikke flaut! Legen har sett peniser før. Kreft er ikke selvforskylt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_atomvinter_* Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ta det rolig, er trolig bare en liten infeksjon og vil sannsynligvis gå bort av seg selv. Hvis det dog ikke skjer innen noen uker, må du få sjekket dette opp. Det er bare flaut hvis du lar det være flaut, legen din behandler lignende problemer nesten daglig så hvorfor skal ditt tilfelle være så flaut? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kreft pleier ikkje å være likt på kviser vel? Sjølv trur eg ikkje det er noko å gå til legen for. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor lenge kan jeg vente for å se om det går vekk av seg selv? Vil helst ikke dø/miste snoppen pga. det her. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er det akkurat som ei lita kvise? Da skulle en tro det var normalt, forsvinner etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er akkurat som en stor kvise, bare at den er ganske flat. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bare la den være, de kommer og går. Etter ei uke vil jeg tippe den er vekke. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk for svaret! Jeg ser at den har blitt litt mindre nå. Takk og lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå