Gå til innhold

Ofte stilte spørsmål og svar i programvarekategorien

hernil

Anbefalte innlegg

Snublet over nok en tråd om hvilket program som anbefales til musikkorganisering og det ble den berømte dråpen (denne gang i positiv forstand).

Jeg fikk meg endelig til å sette meg litt inn i vår egen wiki og satte meg ned og lagde Ofte stilte spørsmå og svar i programvarekategorien. Målet er å samle ofte stilte spørsmål og tilhørende svar fra denne og tilhørende kategorier om programvare på en enkel og oversiktlig måte.

Alle kan bidra, noe som vil fordele jobben på flere i motsetning til hvis vi skulle hatt en egen tråd der en person ville hatt ansvaret med oppdateringer og vedlikehold.

Denne tråden skal være til diskusjon rundt punktene og forslag til endringer og forbedringer. Siden wikien fortsatt er i en "lukket" beta vil det fortsatt være en håndfull entusiaster som tar på seg vedlikehold, men når den tid kommer at wikien åpnes vil alle kunne bidra (det kan man allerede, men man må be pent først).

Foreløpig er det litt tynt med spørsmål og svar, det er derfor det trengs ideer om hva som skal være med. Det er fint om innspill eller forslag er så spesifikke som mulig for å gjøre det enklere å legge det inn i wikien. :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...