vegavnil Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Mitt spill ble postet for 9 dager siden, dette synes jeg er lenge, ettersom når jeg bestillte fra dvd.co.uk fikk jeg den dagen etter... Noen erfaringer hvor play.com har vært raske med leveringene, eller er de alltid like treg? Takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 De pleier å bruke en til to uker. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har vanligvis ikke brukt mer enn en uke på spill og dvd-er. Har nå ventet i snart to uker på noen filmer. Sannsynligvis er det pga. fullt kjør hos Play og Posten før jula. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) De sendte et spill den 3. desember. Fikk det i går. De sendte også en t-skjorte samme dagen. Har ikke fått den enda... EDIT: det var 3. des Endret 14. desember 2008 av olsen_st Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Alt fra 5 dager til 3 uker er hva jeg er opplevd. Play har i det siste hatt utrolig variabel leveringstid. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Irriterende altså... :/ Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Mitt spill ble postet for 9 dager siden, dette synes jeg er lenge, ettersom når jeg bestillte fra dvd.co.uk fikk jeg den dagen etter...Noen erfaringer hvor play.com har vært raske med leveringene, eller er de alltid like treg? Takk Om de sendte den for 9 dager siden er det vel postvesenet du skal klage på og ikke Play.com? Selv har jeg aldri ventet mer enn 2 dager før de har sendt, antall dager i postgangen varierer derimot litt mer Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt. akkurat samme problem:S har et spill som har stått på processing i en uke nå Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt. akkurat samme problem:S har et spill som har stått på processing i en uke nå For håpe det er julerushet som gjør det, og ikke noe annet. Kan være det er sendt, men at de har glemt å oppdatere statusen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 med julerush og alle tilbudene,så er det kanskje ikke rart at det tar litt tid. for meg så gjør det ikke noe. har så mange spill og filmer jeg ikke har fått sett/spilt uansett.. Og uansett om det er play eller posten som er årsaken, begge har mye å gjøre for tida. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Begynner å bli litt nervøs for at julegavene ikke kommer før jul nå, altså.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) når bestilte du de? litt risky å bestille julegaver der ja.. Dersom du ikke får de i tide, får du ta et gammelt cover og printe ut bildet fra nettet, og pakke inn det.. Ser litt bedre ut enn enten ikke noe eller en lapp (evt kjøpe nytt og returnere det fra play) Endret 15. desember 2008 av husgutt Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ble shippa for akkurat en uke siden i dag.. Så må komme innen uke.. :S Kjøpe nytt er rimelig uaktuelt da det koster dobbelt så mye i norge =/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er lurt å alltid ha god tid ved kjøp frå Play.com, det kan ta litt tid å få tilsendt. Å kjøpe julegåver der 2-3 veker før jul er ikkje anbefalt. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Nå har det gått 10 dager siden spillet mitt ble sendt, altså så lenge som de sier det skal ta. Kan selfølgelig ikke stole helt på det, men allikavel irriterende... :/ Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Play.com er treeeeeeeige. Er kjappere og bestille ting fra USA via amazon f.eks. Rimelig dårlig. De har greie priser, men ha for all del ikke noen forhåpning om og få tingene før minst 2 uker etter du har bestilt Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mine er enda ikke sendt,, fortsatt på processing begynner å bli grådig pessimistisk,. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 da er det som regel noe feil. forsøk med annet bankkort/visakort evt sjekk detaljene og saldo på konto. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har gjort det, først fikk jeg en feilmeldig, så endret jeg kortinformasjon, men det har ikke skjedd noe siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå