sedsberg Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Har en 2007 Toyota Yaris som jeg vil prøve å få bedre lyd i. Som i mange nyere biler så er ingenting standard i denne bilen. Høyttalerne har helt spesielle mål og fester, og spilleren går i ett med halve bilen. Høyttalerne foran har jeg fått tak i 6,5"-adaptere til så det problemet er ute av verden. Det som gjenstår er adapter til bakhøyttalerne (ikke så veldig viktig) og til spilleren. Vet noen om noe sted man kan få tak i slikt? Edit: Monteringssett for 2-DIN finnes "overalt". Dekslene har Toyota (må finne delekatalog og delenummer selv). Høyttaleradapterne er like foran og bak og finnes også "overalt". Endret 3. april 2009 av sedsberg Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har en 2007 Toyota Yaris som jeg vil prøve å få bedre lyd i. Som i mange nyere biler så er ingenting standard i denne bilen. Høyttalerne har helt spesielle mål og fester, og spilleren går i ett med halve bilen. Høyttalerne foran har jeg fått tak i 6,5"-adaptere til så det problemet er ute av verden. Det som gjenstår er adapter til bakhøyttalerne (ikke så veldig viktig) og til spilleren. Vet noen om noe sted man kan få tak i slikt? Monteringssett for å montere 2-DIN spiller i Toyota: Avensis 2004 - 2008* Avensis Verso 2005 - 2006* Auris 2007 og nyere* Corolla 2008 og nyere* Corolla Verso* Landcruiser 120 2003 og nyere* Yaris 2006 og nyere* *NB! Her trenger man i tillegg en original ramme. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m43...6&katid=274 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Den vil ikke passe. Da må jeg i så fall kutte og skjære i den originale ramma. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ingen som vet om spillere eller adaptere for å bruke standard spillere i denne bilen? Eller adaptere til høyttalere bak? Kan poste bilde av originalradioen om det hjelper. Edit. Problem løst. Har funnet adaptere, deksler og monteringsrammer for front- og bakhøyttalere. Endret 3. april 2009 av sedsberg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Og slik ble det: Trengte faktisk ikke noen som helst adapter for å få montert spilleren. Det eneste jeg trengte var originale Toyotadeksler (kr. 1850,-) og to bittesmå plastikkdeksler som kosta 750 på bilradiospes og 100,- på Ebay. Nå er det bare å få inn PS2-en i bilen så blir det knall! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det så cool ut, skal si at Yaris har forandra seg inni på 5 år. Kjører rundt i en gammal en på jobb. Hadde aldri gjetta at det var en Yaris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå