reichspöbel Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er vel ingen tvil om at online dating per idag er i en ganske sørgelig forfatning. Et konsept som handler om menneskelige relasjoner, men som er dominert av komersielle interesser, lureri, kynisisme og rigide mekaniske systemer for "matching". Jeg sjonglerer noen ideer om hvordan dette kan forbedres, men vil gjerne høre hva dere mener er den perfekte online datingsiden, og hva som er de største problemene til disse sidene idag. Ikke begrens dere til små forbedringer av de eksisterende konseptene eller hva dere tror er teknisk og praktisk mulig, men tenk gjerne utenfor boksen. Når jeg har fått noen innspill deler jeg gjerne mine ideer, men jeg kan nevne nå, først som sist, at jeg ikke har noen komersielle interesser i dette. Hvis det kommer noe ut av dette skal det være både åpent og gratis, men akkurat nå er det i aller høyeste grad bare en vag ide jeg har. På forhånd takk for alle innspill Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis ikke www.match.com hadde vært funnet opp ennå, hadde broren min ikke levd. Hvis det sier deg noe. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nettby er det nærmeste en kommer perfekt. Ene og alene fordi en kan være rimelig sosial der inne uten å måtte betale en formue. Sider med matching er latterlige... (Basert på hendelser fra det virkelige liv). Så om noe skulle blitt forbedret fra Nettby så er det å ha egne sider som skiller sterkt mellom de som søker venner, kjærester og homofile/heterofile sider. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis ikke www.match.com hadde vært funnet opp ennå, hadde broren min ikke levd. Hvis det sier deg noe. Ikke så veldig mye mer enn akkurat det du sier egentlig Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nettby er det nærmeste en kommer perfekt. Ene og alene fordi en kan være rimelig sosial der inne uten å måtte betale en formue. Sider med matching er latterlige... (Basert på hendelser fra det virkelige liv). Så om noe skulle blitt forbedret fra Nettby så er det å ha egne sider som skiller sterkt mellom de som søker venner, kjærester og homofile/heterofile sider. Blir litt dumt å skille mellom de som ønsker kjærester og de som bare vil ha det moro, særlig blant yngre folk. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Nettby er det nærmeste en kommer perfekt. Ene og alene fordi en kan være rimelig sosial der inne uten å måtte betale en formue. Sider med matching er latterlige... (Basert på hendelser fra det virkelige liv). Så om noe skulle blitt forbedret fra Nettby så er det å ha egne sider som skiller sterkt mellom de som søker venner, kjærester og homofile/heterofile sider. Jeg er helt med på det du nevner som positivt med nettby, men jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener med "egne sider" som skiller sterkt mellom hva de ulike søker. Ikke er jeg noen stor fan av slike skiller heller, selv om jeg selvfølgelig ser at det løser ett og annet problem. Hvorfor begrense seg til å kun søke en ting? Så det store sprørsmålet jeg ønsker å stille deg er: Hva er det egentlige problemet, evt. problemene, som du ønsker å løse med et slikt skille? Endret 14. desember 2008 av rikspøbel Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Selv har jeg fått både forhold og sex fra mange forskjellige sider egentlig. For min del virker det som om det har en del med flaks og pågangsmot å gjøre. Er ikke alle sider som er like enkle å finne noen, men jeg har funnet folk via tradisjonelle type sider som rene sexsider, iflirt.no, nettby, osv, men også fra interessesider hvor man kan kontakte folk også som dikt.no. Ser ikke på det som så forskjellig å kontakte noen via nett som i virkeligheten. I virkeligheten er det noe lettere å skru på sjarmen, men på nett kan man ofte se mer av personens personlighet og interesser så man kan skru på en litt mer spesielasiert skjarm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå