Paisley Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Da er jeg inne og begynner å invite folk til festen. håper dere blir med! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da er jeg inne og begynner å invite folk til festen. håper dere blir med! Sorry'ass kan ikke komme Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Da er jeg inne og begynner å invite folk til festen. håper dere blir med! Sorry'ass kan ikke komme Går greit. Du kommer nok sterkere tilbake :!: Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Husk fest hos meg 24.Desember, tidligere på dagen. De som vil komme legger meg til på PSN, nicket står under her. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Husk fest hos meg 24.Desember, tidligere på dagen.De som vil komme legger meg til på PSN, nicket står under her. Da skal jeg legge til den festen vettu! Syntes det var forferdelig dårlig oppslutning i går, det hele endte med at jeg og jottnegen satt og bare pratet. Festen ble en gedigen skuffelse, så jeg håper virkelig flere blir med og gir beskjed om de ikke kan komme slik at vi heller avlyser festen, en at jeg sitter å venter i noen timer på folk. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Sorry, jeg sovnet klokka 9 i går Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Sorry, jeg sovnet klokka 9 i går Går bra det altså, regner med du stiller med full rustning neste gang. Noen som påtar seg ansvaret for i kveld da? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Blir det noen fler partyer? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Blir det noen fler partyer? Da er trådstarter kommet hjem fra en etterlengtet juleferie på fjellet, så jeg skal se om jeg ikke kan prøve å dra igang noen fester. Husk at det er fint om også dere tar initiativet. Tror nok at mange her på forumet er litt mer interessert i å spille de spillene de fikk, enn å sitte på HOME. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gamer.no burde ha ett klubbhus. Gamereactor.se har jo, og de er en mye dårligere webside. :-/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Gamer.no burde ha ett klubbhus. Gamereactor.se har jo, og de er en mye dårligere webside. :-/ Akkurat det er noe gamer.no burde hatt. Gamereactor.no har et klubbhus som jeg er med i, og det er mye , mye enklere å samle folk og kommunisere fordi man som oftest vet at det er en bruker i klubbhuset. Men det ser ut som at vi er for griske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå