Crumpler Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Ops, skrev jeg klubbhus mente sommerhus. Har ikke gått til innkjøp av et klubbhus enda Og er danseplatting/Dansegulv noe som blir brukt ? Endret 15. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 detta blir jeg med på Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Syntes det var på tide med en party tråd, og takk til sindre for tips til start av emner! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gamske sikker på at jeg kommer Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Melder meg på 19DEC. My birthday PSN: kekenstein Sender du meg invite eller? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Melder meg på 19DEC. My birthday PSN: kekenstein Sender du meg invite eller? Sender invite til alle som er på vennelista mi på fredag. Husk at dere må adde meg! PSN: Vrenne. Har du ikke lagt meg til, får jeg ikke invitert dere. Så husk å invite meg! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blir det Party imorgen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Blir det Party imorgen? Det blir det forhåpentligvis, hvis alle kommer inn da. Setter festen i mitt hus, så samles vi et annet sted etterpå. Mer info kommer. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Etter oppdateringen idag kommer jeg inn på første forsøk Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Etter oppdateringen idag kommer jeg inn på første forsøk Har det vært en oppdatering?? Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 count me in ill bust couple o rap keystyles Skulle hatt dj function Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bare kansje jeg kommer... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Da har jeg litt ny info å komme med: Party starter kl. 21.00 hos meg, da prøver jeg å samle iallefall dere som har meldt dere på. Etter at vi har blitt noen, blir det nok en tur ut på by'n. Regner med å stikke ut i løpet av en 20 min. , men det er bare å joine, der vi er. Håper virkelig at det blir flere idag enn det foreløpig er, så meld dere på folkens, dette blir kjempeøgy og en kjempefeiring for julefri Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Om jeg blir med, og det er EU-server, blir jeg nødt til å joine fra en EU-bruker. Sender deg info hvis jeg blir med, Paisley! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Om jeg blir med, og det er EU-server, blir jeg nødt til å joine fra en EU-bruker. Sender deg info hvis jeg blir med, Paisley! Den er grei Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg orker ikke å bli med i dag tror jeg. Skal nok heller ta noen kamper med broren min i FIFA eller noe sånt... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg orker ikke å bli med i dag tror jeg. Skal nok heller ta noen kamper med broren min i FIFA eller noe sånt... Det er greit. Begynner allikevell å bli faretruende få her! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Count me in! Hvor lang tid tar updaten? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Count me in! Hvor lang tid tar updaten? Ikke lange tiden. Men er det greit vi kanskje venter til 21.30, har tenkt å se nytt på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå