Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei. Jeg ser at fler og flere ønsker å samle folk fra forumet til party og fester hos hverandre. Dette er en god idè og hvorfor ikke ha en party tråd hvor vi kan sette opp, hvem vi kan være hos, når og hvem som blir med. Jeg tenker at vi setter opp lister noen dager i forveien på hvor partyet skal være, når og hvem som blir med. Jeg tenker da at vi kan prøve å sette opp party i helgene, fredag, lørdag og søndag kveld, og kanskje en ukedag. Så vidt jeg vet, har ikke dette forumet et klubbhus, noe som er veldig synd og jeg håper vi får finansiert et samlingssted for oss alle. Kanskje fikser jeg dette selv. Slik det er nå, setter jeg opp fester på fredag, lørdag og søndag, og kanskje en på onsdag eller torsdag. Slik melder man seg på: Skriv i tråden, når du kan bli med ( hvilken dag), hva din psn er ,så legger jeg til alle de som blir med ,på et party. Denne påmeldingen er ikke bindende, du må ikke være med, men det er fint om dere blir med og det er greit å ha avtalt litt. Vi får håpe at serverne fikses slik at man kommer på. Hvis man ønsker samling utenom de jeg har satt opp, fikser dere det selv i tråden, så legger jeg det opp på førstesiden. Husk at vi må ha et møtested hvor vi samles før vi går ut på by'n. Dette er fordi det er flere home squares og flere bowling allys , så det er ikke alltid en møtes hvis man går ett sted. Festene blir på kvelden, og gi lyd fra dere når dere ønsker at den skal begynne. Legger alle som melder seg på inn i spoiler. Blir hovedsakelig på EU servers, men kan også få til på US! Endret 1. januar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Må ha tråden i mine innlegg. Kan sikkert bli med neste helg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Da setter jeg opp dagen på julaften, en slags nissefest hos deg crumpler!. Blir satt opp i løpet av morgendagen. Blir det i ditt hus eller har du egen klubb? Må ha tråden i mine innlegg. Kan sikkert bli med neste helg Da setter jeg deg opp på fredagen med spørsmålstegn. Det er viktig at hvis dere kan ha samling en dag, så gi beskjed så setter jeg opp en dag! Endret 14. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så dere får faktisk til å logge inn på Home? Fikk en time med Home første kvelden, siden har jeg ikke klart å komme inn pga nettverksfeil c931. Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) hva med idag? ingen som har råd til å lage en liten diskusjon.no club da? så man slipper å få invites, bare å komme når som helst liksom? EDIT: er de noen som har det allerede? Endret 14. desember 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 hva med idag? ingen som har råd til å lage en liten diskusjon.no club da? så man slipper å få invites, bare å komme når som helst liksom? EDIT: er de noen som har det allerede? Som skrevet i tråden, hvis det er noen som kan ha idag og huse en samling, gi beskjed så setter jeg det opp. Foreløpig tror jeg ikke noen har en klubb... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Hvordan lager man clubhus? Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 tror du går inn på den lille skjærmen du har i lomme, finner clubs og trykker på make a club eller no. men det er dyrt 40 kr Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når blir denne festen?? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Hvordan lager man clubhus? Det finner man under clubs på gps'en din. Men det hadde vært fint om du tok slike ting i home sdiskusjonstråden, her skriver man om man skal være med på party! Når blir denne festen?? Hvis du ser i førstepost er det kun satt opp en sikker fest til fredagen. Hvis dere vil feste i dag, er det bare åg i beskjed om at du har et samlingssted og cirka. tidspunkt, så legger jeg det opp på førstepost. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Hvordan lager man clubhus? Det finner man under clubs på gps'en din. Men det hadde vært fint om du tok slike ting i home sdiskusjonstråden, her skriver man om man skal være med på party! Når blir denne festen?? Hvis du ser i førstepost er det kun satt opp en sikker fest til fredagen. Hvis dere vil feste i dag, er det bare åg i beskjed om at du har et samlingssted og cirka. tidspunkt, så legger jeg det opp på førstepost. Hvem er ansvarlig, det vil si hvem skal jeg adde? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Hvordan lager man clubhus? Det finner man under clubs på gps'en din. Men det hadde vært fint om du tok slike ting i home sdiskusjonstråden, her skriver man om man skal være med på party! Når blir denne festen?? Hvis du ser i førstepost er det kun satt opp en sikker fest til fredagen. Hvis dere vil feste i dag, er det bare åg i beskjed om at du har et samlingssted og cirka. tidspunkt, så legger jeg det opp på førstepost. Skal jeg adde deg? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Tidligere på dagen, på julaften ? Mitt klubbhus ? Hvordan lager man clubhus? Det finner man under clubs på gps'en din. Men det hadde vært fint om du tok slike ting i home sdiskusjonstråden, her skriver man om man skal være med på party! Når blir denne festen?? Hvis du ser i førstepost er det kun satt opp en sikker fest til fredagen. Hvis dere vil feste i dag, er det bare åg i beskjed om at du har et samlingssted og cirka. tidspunkt, så legger jeg det opp på førstepost. Hvem er ansvarlig, det vil si hvem skal jeg adde? Serr, forstår du ikke? Det er ikke satt opp noen ansvarlige idag, isåfall ville det stått på førstepost. Alle fester med ansvarlige står opdatert! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men hva er din Psn Paisly? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er med på noen fester utover, vil tro jeg joiner den på fredagen. Men hvordan er det med EU vs US? Er man bare i leilighetene, eller stikker man og bowler osv også? Jeg har det motsatt av de fleste andre, spiller på en US konto, og må da bruke EU-konto hvis jeg skal "på byen" med EU-venner i Home... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Er med på noen fester utover, vil tro jeg joiner den på fredagen. Men hvordan er det med EU vs US? Er man bare i leilighetene, eller stikker man og bowler osv også? Jeg har det motsatt av de fleste andre, spiller på en US konto, og må da bruke EU-konto hvis jeg skal "på byen" med EU-venner i Home... Festene blir nok på eu servere, da de fleste har vennene sine der. Jeg tenker at man prøver å samle alle sammmen et sted,prate litt og samle folka, for å så gå ut og bowle, danse o.l. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fredag er den 19., Paisley. Bra tiltak forresten. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 oooo nice, blir så klart med på dette! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Fredag er den 19., Paisley. Bra tiltak forresten. Ah, en liten glipp der. Syntes det var på tide med en party tråd, og takk til sindre for tips til start av emner! oooo nice, blir så klart med på dette! Flott, skrev deg opp til fredagen hvis det er greit! Gi beskjed om dere blir med på fredagen som foreløpig er første offisielle diskusjon.no home fest! Noen som har en formening angående klokkeslett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå