Pizzaen Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Jeg er ute etter et nytt FPS spill, men jeg har ikke den beste pc'n. Har 2 gig minne, en Intel Core Duo T2300, 1.66 GHz prossesor, og et ATI Mobility Radeon X1600 skjermkort, altså ikke den beste pc'n. Har spilt bioshock, far cry 2, Call of duty 4 og 5, alle Valve spillene (half-life, portal etc.), timeshift og stalker og mange flere som jeg ikke husker. Jeg er ute etter noen nye spill som jeg kan spille i julen, liker ikke online spill bare singelplayer. Noen som har noen forslag til spill på en ikke så bra pc?? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Har du spilt alle spillene på den maskinen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 du kan jo teste fallout 3. det er ikke direkte et fps, det minner litt om stalker. ellers så har du jo medal of honor serien, nyeste er airbourne. brothers in arms spilla er bra. sjekk også ut tom clansy spillene. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Har du spilt alle spillene på den maskinen? Jepp, Stalker og Cod5 var vell de eneste jeg hadde litt lagging på... Edit: Jeg må få med at alt var på low da, men grafikk er ikke det jeg bryr meg mest om Endret 14. desember 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Edit: Jeg må få med at alt var på low da, men grafikk er ikke det jeg bryr meg mest om Hør hør! Desverre kan jeg ikke komme med noen direkte tips, jeg hadde tenkt å foreslå Left 4 Dead men liker du ikke online så er ikke det spillet det helt store. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Har du spilt alle spillene på den maskinen? Jepp, Stalker og Cod5 var vell de eneste jeg hadde litt lagging på... Edit: Jeg må få med at alt var på low da, men grafikk er ikke det jeg bryr meg mest om Dæven Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Rainbox Six Vegas 2 Left 4 Dead (best online, men funker offline) Commandos Strike Force Frontlines Fuel Of War Call Of Juarez Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Får laste ned noen demoer og sjekke ut spillene Noen som har flere forslag?? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Får laste ned noen demoer og sjekke ut spillene Noen som har flere forslag?? Battlefield 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 BF2, der sa du det Jmk93, bf2 eier! Jeg har sluttet å spille det, men det vil alltid ha en plass i mitt hjerte! Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 L4D funker sykt bra om du så har en drittmaskin! Jeg kjører det på nesten fullt og jeg har bare 128 Mb skjermkort, 2Ghz prosessor og 4Gb minne. Til gjengjeld er det sykt bra grafikk Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Hva med doom 3 ? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Scaaaary! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 det er mye bedre enn quake 4 i alle fall. om du får muligheten til å lane, så kan du sjekke ut swat 4 + eksp. og the regiment. veldig bra spill om du er flere sammen. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Denne nettsiden kan du bruke for og sjekke hvordan feks: bf2 funker på din maskin. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 I know Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 I know Hva med... Half life? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) I know Hva med... Half life? blablabla... Har spilt bioshock, far cry 2, Call of duty 4 og 5, alle Valve spillene (half-life, portal etc.), timeshift og stalker og mange flere som jeg ikke husker. blablabla... Endret 18. desember 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg tenker Call of Duty 1. Eneste spillet jeg har spilt i serien (Ok, har spilt toeren litt på spillbutikker, men jaaah). Call of Duty 1 er rett og slett bare genialt. Ufattelig bra kampanje/historie-modus, kontrollene sitter som støpt. Grafikken er mer en funksjonabel, og lydeffektene er geniale. Hvem får vel ikke varme minner av å høre, "Achtung! ... Die Granate!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå