Abnegation Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg og min kjære var på ferie i Tunisia da dette dyret gikk forbi. Tok et kjapt bilde med hennes D60. Ka tycks? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Føler meg lurt! Overskriften var mer intressant enn bildet.. Bildet faller ikke helt inn hos meg pga: Midtstilt horisont, midtstilt motiv og eneste som er i fokus er foten din og de tilhørende hårene på dem.. Beklager, men dette tiltaler ikke meg. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Måtte bare sjekke tråden. Tenkte med engang på dette Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Synes faktisk mangelen på virkemidler faktisk var lokkende her. Bildet er så absurd og "groteskt" at det faktisk er noe man kunne hatt på veggen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Nå er dette akkurat slik bildet ble tatt, kun endret litt lys og farge.. Beskjæringer kan jo alltids gjennomføres for å få horisont og fot ut av sentrum.. Men jeg likte det forsåvidt sånn som det var nå! Og det var forresten det første (eller femte) bildet jeg tok med et speilreflekskamera og manuell fokus. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg liker det. Ikke bare er det morsomt, men på sin litt aparte måte er det litt dekorativt. Ikke at jeg har noen fotfetish, men jeg synes heller ikke de er så ekle som noen andre gjør. Så lenge de holder seg bak glass og ikke er i for stort format. Det har fine farger, og jeg liker det faktum at vi ser antydningen til en rekke kameler. Det at den bakerste kun er representert med hodet og halsen er faktisk stilig, for det gjør at det skapes en litt "grafisk" link til den kamelen vi ikke ser. Det som til syvende og sist gjør det til et bra bilde er historien. Sand på føttene/mellom tærne - kameler i bakgrunnen. Det gir et grunnlag for en fin tankeflukt til varme himmelstrøk. Men jeg hadde nok ikke hengt det opp i stuen. Kanskje over skostativet på gangen? Endret 15. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Veldig positivt overrasket her. Jeg liker fargene veldig godt. Jeg liker plasseringen av foten, samtidig som miljøet i bildet appelerer veldig til meg. Eneste jeg kan pirke på er det blågrønne feltet på kamelen som drar øynene mine til seg. Jan Tore Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Tøft bilde! Morsomt og bra konsept, gjennomtenkt (der og da iallefall) og kult.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Tja, at det er skjevt og har alt i venstre del trenger ikke nødvendigvis være ille. Ser mest ut som en test av fokus, det er iallefall min første tanke. Jeg har sett mange bilder av føtter, men de er stort sett tatt av barn ovenfra og ned. Klart dette er mer innteressant siden det har noe i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå