Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Trenger julegavetips til den kresne

Gjest LiteKreativ

Anbefalte innlegg

Gjest LiteKreativ

Heisann, jeg er i en litt kinkig situasjon hvor jeg har utrolig store problemer med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjæresten min til jul.

Han er av den kresne typen, og jeg har ingen anelse om hva jeg kan kjøpe som er mest "safe".

Fyren liker musikk, film, gaming.. Stadard for de fleste menn, men dette er noe jeg mener er litt for standard. Dessuten kan du laste ned nesten alt nå til dags.

Jeg ønsker å kjøpe noe personlig, jeg tenkte på et smykke (Med mest mulig "mann-look") og gravere inn initialene våres. Men så er jeg så utrolig usikker på om dette kunnet ha falt i smak.

Tenkte jeg skulle forhøre meg litt blandt litt flere, helst menn, om hva deres tanker er om å motta et evt smykke fra kjæresten?

Jeg har lyst å finne på noe selv, synest pointet blir borte om man spør hva noen ønsker seg, mye koseligere å få noe som noen har anstrengt seg for å få til!

Alle tips velkommen, tusen takk på forhånd.

P.S Prisen blir på rundt 1000 kr, om det skulle være viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest LiteKreativ
AH! En sterk og solid konsoll som PS3 hadde falt i smak! Om han ikke har det fra før av :p

Oi sann, så budsjettet ditt nå. Men om du tenker slik: det er en konsoll begge vil få glede av

Haha, ja det er ingen hemmelighet at han drømmer og sikler evig etter en PS3, men det ser jeg meg ikke råd til nå !

Sant at vi begge hadde fått glede av det etter som vi begge er gamere, men hadde helst sett for meg å klare å fikse en mer personlig gave

Lenke til kommentar

personlig, hadde jeg blitt veldig glad for et smykke med både mine og min kjære's initialer på, men, menn er forskjellige... Dette er veldig forskjellig fra mann til mann... Hva med parfyme? Klær? kan hende det er bare meg som er litt spesiell i smaken min, men alle er forskjellige vettu ;)

Personlig hadde jeg bursdag tidligere i høst... Da hadde jeg gått og snakka om hvor mye jeg elsket Iron Maiden, snakka kanskje så mye om det at hun ble irritert, men gjett hva jeg fikk til bursdagen min da?

Jeg fikk 5 Iron Maiden cd'er, En Iron Maiden hoodie, og et kort hun hadde laget selv med Iron Maiden logo og hele pakka, det var den beste bursdagsgaven jeg har fått noen gang !

Nå går jeg bare å gruer meg til hva jeg skal gi til henne til jul... prestasjonsangst ! ^^

Lykke til !

Endret av djfantazy
Lenke til kommentar

Et smykke fra kjæresten er fint synes jeg. Selv brukte jeg verken ring eller smykke før jeg fikk det fra ex-en.

Nå var både ringen og smykket ganske annonyme, så selv om det er slutt mellom oss så bruker jeg dem. Det synes jeg er fint. Så usikker på om jeg vil annbefale å gravere inn noe. Vet bare at jeg er glad for at det ikke ble gravert inn noe, hadde vi fortsatt vært ilag hadde jeg vel ment noe annet.

Et alternativ kan vel være å handle han et gavekort på hanggliding eller fallskjerm-hopping. Kanskje ikke så safe, men jeg ville blitt glad for det. Ettersom jeg har en PS3 å kose meg med :tease:

Uansett, lykke til. Og han blir nokk fornøyd uansett hva du gir.

Lenke til kommentar

Min kjæreste har satt pris på gaver som var mer symbolske, som f.eks de man kan kjøpe på www.gaversomforandrerverden.no . Det finnes mange sånne nettsteder - det er bare å google ^^

Ellers, ettersom begge er gamere, hva med en morsom gamer-t-skjorte fra et nettsted som selger slike?

Hjemmelagede gaver er uansett populære, da de viser at man har brukt tid og krefter på å få til noe spesielt. Det er kanskje litt vanskelig å rekke nå som det er så tett opptil jul, men :) Kanskje neste år? :)

En annen ting som også funker er gavekort på f.eks massasjer (som du utfører), eller andre "tjenester" ;) Jeg ga kjæresten min et gavekort hvor han kunne bruke "poengene" sine på å f.eks gjøre ting jeg synes er teite, uten at jeg blir sur. Han kunne f.eks bytte ett poeng mot at jeg lar ham være helt i fred en kveld, eller at han får slippe å være med meg på noe :p Han kan tjene opp nye poeng ved å gjøre diverse søte ting, eller bare være seg selv ^^ Det falt uansett i smak.

I fjor ga han meg (bl.a) et kort hvor det stod at jeg skulle få svømmetimer av ham^^

Det går også ann å gi sosiale gaver. En aften på restaurant eller kino på din regning, kanskje? Eller noe du vet at han synes er moro :)

Gavekort generelt er veldig greit, så får man det man vil ha :)

Dessuten går det ann å dele opp gaven i flere smådeler, og ikke bare kjøpe én, forhåpentligvis bra ting :)

Julegaven kjæresten min får i år er i tre deler, men jeg kan dessverre ikke si hva, ettersom han har en brukerkonto her ;P

Lenke til kommentar
Heisann, jeg er i en litt kinkig situasjon hvor jeg har utrolig store problemer med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjæresten min til jul.

Han er av den kresne typen, og jeg har ingen anelse om hva jeg kan kjøpe som er mest "safe".

Fyren liker musikk, film, gaming.. Stadard for de fleste menn, men dette er noe jeg mener er litt for standard. Dessuten kan du laste ned nesten alt nå til dags.

Jeg ønsker å kjøpe noe personlig, jeg tenkte på et smykke (Med mest mulig "mann-look") og gravere inn initialene våres. Men så er jeg så utrolig usikker på om dette kunnet ha falt i smak.

Tenkte jeg skulle forhøre meg litt blandt litt flere, helst menn, om hva deres tanker er om å motta et evt smykke fra kjæresten?

Jeg har lyst å finne på noe selv, synest pointet blir borte om man spør hva noen ønsker seg, mye koseligere å få noe som noen har anstrengt seg for å få til!

Alle tips velkommen, tusen takk på forhånd.

P.S Prisen blir på rundt 1000 kr, om det skulle være viktig.

Hvis han er veldig kresen type kan det lønne seg å fortelle litt mer om ham som person. Hvordan kler han seg, hva liker han å spise etc etc etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...