MrHansen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så, jeg sitter da med et naturfagsprosjekt som skal leveres imorgen og jeg har selvsagt ikke begynt før nå. Har prøvd å google det, men får ikke noe opp på "Normalvekt" eller "hva er sunn vekt" alt jeg for er om div slankekurer og annet tull som jeg ikke skal ha noe om. Så, jeg lurte på om det var noen smarte folk her som hadde noen linker til noen informasjon om normalvekt og hvordan å holde seg der? Funker greit med sitater og greier også, så lenge det blir lagt med kilde. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 http://www.weightlossresources.co.uk/body_...eight/chart.htm Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Hei! Et nytt spørsmål! Er/kan undervekt være arvelig? Som sist gang så hadde jeg vært super glad hvis jeg fikk med kilde ettersom at læreren krever dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå