Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dum stemme pga allergi


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Trondhjem

I de 20 årene jeg har levd har jeg vært plaget av allergi og konstant tett nese. Siden jeg alltid er så tett i nesen har jeg en utrolig dum stemme og lyder som for eksempel "n" klarer jeg ikke å uttale rett :( Dette gjør meg veldig usikker og jeg liker rett og slett ikke å snakke med folk pga det :(

 

Noen som vet om det går ann å forbedre det? Få opnet opp nese eller forandre snakke måten? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter også med tett nese konstant, men sist jeg tok allergi test hadde jeg ingen allergi :S rart, men jeg snyter hvertfall nesa mi drit ofte :p og nesespray om det blir veldig tett, så snyte meg igjen etterpå =)

Vet ikke om no måter du kan få det bort på, annet enn å prøve noe allergi tabletter eller liknende? Kanskje å ta det over en periode vil ha effekt..

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli et mønster jeg ser her i forumet. Flere spør etter reseptfrie ting og metoder som unngår fastlegen totalt.

 

Kom deg til fastlegen, si hva som plager deg og få en diagnose. Kanskje du bare trenger en nesespray med kortison. I verste fall så blir det vel en henvisning til spesialist.

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...