Gjest Trondhjem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 I de 20 årene jeg har levd har jeg vært plaget av allergi og konstant tett nese. Siden jeg alltid er så tett i nesen har jeg en utrolig dum stemme og lyder som for eksempel "n" klarer jeg ikke å uttale rett Dette gjør meg veldig usikker og jeg liker rett og slett ikke å snakke med folk pga det Noen som vet om det går ann å forbedre det? Få opnet opp nese eller forandre snakke måten? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje noe plastisk kirurgi? Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg sliter også med tett nese konstant, men sist jeg tok allergi test hadde jeg ingen allergi :S rart, men jeg snyter hvertfall nesa mi drit ofte og nesespray om det blir veldig tett, så snyte meg igjen etterpå =) Vet ikke om no måter du kan få det bort på, annet enn å prøve noe allergi tabletter eller liknende? Kanskje å ta det over en periode vil ha effekt.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kanskje noe plastisk kirurgi? Dette hjelper. Snakk med en lege. Mye blir dekt av staten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Et tulleinnlegg er slettet. Jeg minner om retningslinjene #2 angående saklighet. Gjentatt posting av tulleinnlegg kan bli ansett som trolling, og møtt med reaksjoner deretter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 16. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Gjest Trondhjem Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nesespray hørtes ut som en god ide, noen som kan anbefale en resepttfri spray som renser nesen? Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Otrivin funker, men du skal ikke bruke den i mer enn 10 dager av gangen. "Langtidsbruk kan gi redusert effekt og/eller føre til medikamentell rhinitt («rebound»-effekt)" Vil anbefale at du tar en tur til legen og hører om det er mulig å få en operasjon. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Dette begynner å bli et mønster jeg ser her i forumet. Flere spør etter reseptfrie ting og metoder som unngår fastlegen totalt. Kom deg til fastlegen, si hva som plager deg og få en diagnose. Kanskje du bare trenger en nesespray med kortison. I verste fall så blir det vel en henvisning til spesialist. Endret 18. desember 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har du en slik skjærende retarded stemme ? kjenner noen som sliter med det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå