Boralis Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 For meg ser det ut som dette er en person som kun apes med dere. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg må le... Vanligvis blir man beskyldt for å være en "jævla n00b", her er det det motsatte, han blir beskyldt får å ikke være så n00b som han uttaler selv. Lenke til kommentar
Casadore Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 HJELP!! jeg har gjordt det dere sa med den greia som skulle skiftes, men når jeg slo den på, piper (lange toner liksom) den med 1-2 sekunder mellomrom!!! HVA SKAL JEG GJØRE?!? (nå sitter jeg på en annen PC...) Lenke til kommentar
Casadore Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!! Problemet med den pipingen var at jeg hadde glømt å sette inn RAM-brikka igjen..(Jeg måtte ta den ut,ellers ville det vært for trangt til å ta ut strøm greia fra hoved kortet). PCen funker fint =) =) Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kjipern det pølsa :oops: da er det bare og spare til en ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå