Gå til innhold

Erfaring med XFPS og FragFX noen?

jossy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fragFX, ikke helt det store. Plastikpreg. Ja, vet det meste vi bruker er av plast, men denne drar den langt. Dårlig plassering av knapper, og de er trege/henger seg på nedtrykk. Venstrehåndsdelen med venstre analoge og D-pad føles ikke rett i hånden.

Men, bare hatt den i noen dager og ikke spilt så mye. Den passer iallefall ikke til 3. personspill, men ser ut til å virke greit i fps. Regner med at jeg bare må bli mer vant med den når det kommer til hvordan ting føles og plassering av knappene.

Terning så langt: 3/6 Anbefales ikke. Skal komme en ny utgave til neste år. Kanskje den er bedre?

Lenke til kommentar

Har både XFPS og FragFX.

XFPS er dårligst etter min mening. Virker som den sliter med responstiden, henger litt etter i bevegelser osv. Mulig det er en vanesak, men merka jeg sleit voldsomt i COD4 med den saken der. Er ikke i nærheten av samme opplevelse som mus/tastatur på pc.

FragFX er mye bedre. Kan virke litt billig i selve "looken", men funker greit nok i FPS spill. Funker veldig bra i f eks Battlefield og COD4, men trengs litt tid på å få riktig sensitivity. Ikke ekstrem bra responstid på denne heller, men mye bedre enn XFPS. Skal komme en ny versjon neste år, mulig den er litt bedre. Hadde vært kjekt å hatt en trådløs vet jeg.

Må ikke forvente at dem fungerer like bra som pc mus/tastatur. Tar litt tid å bli vant med styringa osv. Hjalp ihvertfall meg betraktelig i COD4 og Battlefield, da jeg suger noe ekstremt med vanlig kontroll i sånne spill :>

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har vært veldig hypp på PS3, men selve kontrolleren har stoppet meg, da jeg suger ekstremt i skytespill med den. Men så oppdaget jeg FragFX, og den ser jo helt utmerket ut de gangene man skal spille skytespill.

Er det FragFX som skal komme i ny versjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...